Rakan WARTAMAYA

Wednesday, November 2, 2011

Ambiga ni nak wat apa?



Hari ni perkasa melompat .. Nape tu?


Kenapa waktu chua soi lek kutuk Hudud dia senyap .. wakakak !!!
Ada boleh ada tak boleh ke? Tindakan cam umno ke? ... wakakak !!!

Aku pun cari apa benda yang Ambiga ni buat? ... Takkan la Ambiga bongok macam UMNO jugak .. wakakak !!!


Apa pengisiannya proram ni ... ?
"Seksualiti Merdeka, makna Seksualiti Kemerdekaan, perayaan Malaysia hanya meraikan hak asasi manusia rakyat pelbagai orientasi seksual dan identiti jantina.Ia dianjurkan oleh gabungan longgar NGO, artis, aktivis dan individu, dan telah diadakan setiap tahun sejak 2008. Program perayaan termasuk forum, ceramah, bengkel, pelancaran buku, pameran seni dan persembahan."
Hmmmm ...
Wakakak .. !!!
Aku tak kesah Perkatak ni nak wat apa pun .. tapi jangan la memilih milih ..
ada yang boleh dan ada yang tak boleh .. tak consistant lansung ..
Dah bingai .. nak wat camana .. Memang bingai ..
Ambiga pun kenapa bingai sangat ... Tajuk nya tu .. "Seksualiti Merdeka" ..
Dalam kepala umporno tak der lain .. hah .. ini mesti seks ni ...
Bingai 10x ganda .. wakakakak !!!
Wakakaka !!!

Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  November 2, 2011 at 8:17 PM  

kau pun buat2 la maki ambiga,ckp jelah kau memang sokong seksualiti merdeka ni yg kau lupa nak masukkan puak2 yg tertinggal iaitu puak2 gay, kau dah jadi sawan bila pemimpin yg cukup kau banggakan Ambiga tu kini akan merasmikan program tu,dah telan bro biarlah masuk dalam perut tu, takyah kau nak cari jalan tutup salah kau sokong ambiga, di mana sifat Islam korang x ade pun wakil korang yang bantah..setakat tu je semangat Islam korang, yg lebihnya sujud pada DAP.

wartamaya November 2, 2011 at 9:13 PM  

Anon November 2, 2011 8:17 PM,
Lu sokong Soi Lek ke? wakakak !!!
Bingai .. Wakakak !!!

Anonymous,  November 2, 2011 at 9:54 PM  

Aku setuju kalau tidakan tidak pilih bulu. Tak kira siapa, ambil tindakan. Perkasa hanya melenting bila Ambiga terbabit di dalam isu ini. Sedangkan Elton John dibenarkan datang, Israel dibenarkan masuk Soi Lek yang turut menghina hudud pun di biarkan. Saya puji tindakan Pemmuda PAS yang turut menghalang usaha Ambiga, walaupun sebelum ini mereka bersetuju dengan isu bersih. Nak bertindak jangan lihat pada lambang parti.

Blog list