Rakan WARTAMAYA

Monday, October 10, 2011

Elaun MP ni perlu naik !



YB nak naik elaun tak .... ?
Grrrr ..... pppppheewwwww ..... nngrrookkkkk .... phewwwww......... !


Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  October 11, 2011 at 7:01 AM  

sultan selangor merpertahankan agama Islam.., PAs pertahankan..?? anuar, mat sapu melekat di pipi, org yg mengkafir umat islam.. sedih..

patut dalam isu ni, pas yg kononnya sebagai pejuangan Islam, perlu tampil di bahagian paling hadapan utk mempartahankan akidah umat Islam..

ini tak, parti komponen BN yg kononnya kafir bagi pas lah yang telah mengambil alih tugas pas yg tgh tidur dibuai kekayaan dan sogokan kuasa...

sedihnya..
dan bloger ni masih tak henti2 memperbodohkan diri, buat dosa dgn menyokong parti bodoh ni.. dan tak henti2 buat dosa sebar fitnah yg dia sendiri fitnah.. bagi la makan anak bini dgn duit haram.. agar anak bleh memeluk agama lain selain Islam dan disokong oleh pas dan hanya berdiam takut wang alaun ahli parlimen dan Adun mereka hilang...

Anonymous,  October 11, 2011 at 7:08 AM  

org nak bagi, takmau sudah!! hahaha.. kononnya masing2 berpolitik yg menyusahkan diri sendiri.. bodoh sampai ke anak cucu!!

KLExpress October 11, 2011 at 8:22 AM  

Marilah kita berlawan di alam maya. Kalau berani silakan.

Anonymous,  October 11, 2011 at 12:48 PM  

Kalau rasa berani, semua pemimpin dari yang paling atas hingga yang paling bawah buat peristiharan harta. Lepas tu, bentang kepada rakyat. (mcm yang dibuat di India)

Tahun 2008, elaun menteri dan timbalannya dipotong kerana kenaikan harga minyak. Berita harian melaporkan jumlahnya 2 bilion.(bukan 2 juta tau) Kepala hotak orang susah macam aku melihat ini dari sudut "banyaknya duit hangpa semua." Mungkin sesetengah orang melihat berita itu sebagai "mulianya kami membantu rakyat sebanyak 2 bilion"

Kesimpulannya, tak cukup kaya lagikah hangpa semua. Ramai lagi orang Malaysia ni masih hidup susahlah kawan. Duit bayar parking tuan-tuan mungkin sama nilainya dengan duit beras orang lain. sedihlaaa bro.

Anonymous,  October 12, 2011 at 9:44 PM  

YANG BAGI KOMEN NI TAK UBAH MACAM LEMBU, TAK ADA FAKTA, PANDAI FITNAH SAJA. HANGPA MAMPUSLAH DENGAN UMNO YANG JADI PARTI PENGKHIANAT BANGSA DAN AGAMA. BIARKAN LUNCAI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA.

Blog list