Rakan WARTAMAYA

Thursday, October 6, 2011

Bodoh betul Jacob & Co meniaga ..

Ehh .. aku tak beli ... tapi nape la bodoh sangat Jacob & Co ni hantar pada aku?

Punyai ramai manusia kat bumi ni .. chewaahhh boleh cari nama aku jugak .. wakakak !!!

Ada la pulak mangkok umngok yang kata .. Jacob hantar untuk pujuk beli ...
Weyy samdol .. nape la bodoh sangat Jacob ni boleh pos dan kalau tak nak .. boleh pulang kan ..

Kalau lah bodoh cam ni boleh niaga .. kenapa si bodoh lain tak sekaya si Jacob & Co nih?
Jadi ... kalau anda nak beli cincin .. cer la email ke Jacob & Co .. dan suruh antar ke sini.
Tengok la .. kalau tak jadi beli, bleh pulang kan ...

"Hello bro .. husband I tak bagi beli la .. esok I pulangkan .. wokay"

Tengok la kalau Jacob & Co ni bleh layan ...
Wakakak !!! ... Bangang 20x ganda .. !
Wakakak !!!


Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  October 6, 2011 at 12:23 PM  

Ingat macam makcik-makcik jual kain dan barang kemas di kampung ke? Ansuran 24 bulan. Court Mamot kot.

Anonymous,  October 6, 2011 at 1:38 PM  

Orang2 UMNGOK memang bangang samapi ke tulang sum sum bro...kahkahkah

Anonymous,  October 10, 2011 at 6:29 PM  

bodohnya bloger ni.. otak sempit..

Blog list