Rakan WARTAMAYA

Saturday, October 22, 2011

Berbaloi kah harta berbillion?


[ lagi ]


Nauzubillah ...
Maka sedarlah mereka yang masih hidup ...
ALfatihah ..

Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  October 22, 2011 at 11:30 AM  

berbaloi. ada orang perah keringat sekarang demi kesenangan anak-anak. bair dia ikat perut skg, yg penting waris senang. begitulah pemikiran kebanyakkan orang yg telah disemai bahawa kalu tak kumpul skg, akan datang susah.
tak yakin Allah yang memberi rezeki. itu sebab bila diberi amanah, habis kena mamah.

Anonymous,  October 22, 2011 at 3:16 PM  

berbaloi...bkn per aku x nak anak aku x de duit nak msk university..x pyh nak bt loan ptptn...just guna duit yg kita cari jer...nanti bl dia dah keje blh la anak kita dpt merasa duit sendiri...nie dapat gaji nak byr ptptn,duit rumah,makn minum,bagi mak bapak...kalo x takkan lar kerajaan bt potongan kwsp tuk masa pencen...semua tu tuk kesenangan ms dpn yg lbh penting tuk anak2

Anonymous,  October 22, 2011 at 3:39 PM  

minta2lah.
dijauhi allah.
ada pemimpin kita
jadi cam tu.
tapi...

Anonymous,  October 23, 2011 at 11:53 PM  

bebaloi apanya kumpul duit banyak tup-tup anak masuk uni. tapi penyangak rasuah sokong umno. aku nak sambil kerja boleh solat, beribadah, kumpul duit sekadarnya saja, derma sikit, simpan sikit, sumbangan tenaga untuk tegakkan islam dalam masyarakat, aku lepas ni masyarakat yang aman akan jaga anak aku.... senang kita kat akahirat bukan kat dunia..

antahberantah October 24, 2011 at 9:21 AM  

Melambak malahan berebutrebut puak umporno nak melanun harta rakyat. Bngun pagi fikir nk rompak, nak msuk tdur pula fikir nk peraid.

Blog list