Rakan WARTAMAYA

Tuesday, August 23, 2011

Plastik mana yang masuk bontot dia?



Bahaya ...
Kalau semua bontot boleh masuk plastik ...
memang bahaya ...
Botol jadi kecut ... wakakak !!!

Share/Bookmark

6 comments:

Nizar August 23, 2011 at 11:35 PM  

botol pun boleh kecut?? dasat2...

Slmat bersahur bro... link done

Anonymous,  August 24, 2011 at 6:40 AM  

dasar pembelit.. sampai titah sultan pun nak dibelit.. hahaha.. Pakatan Rosak betul la..

Anonymous,  August 25, 2011 at 6:56 AM  

Pakar upahan Anwar Ibrahim, Dr.David Wells semakin melawakkan dan semakin tidak masuk akal, sekaligus membuatkan gelaran 'pakar' kepadanya boleh dipertikaikan. Penjelasan yang diberikannya tidak masuk akal, walaupun sekali imbas seperti tidak mustahil.

Katanya, air mani yang berada di dalam punggung Saiful tidak semestinya dimasukkan kerana penetrasi zakar sebaliknya dengan cara lain, termasuklah menggunakan alat asing termasuklah prosedur pembedahan atau memasukkan alat yang dikenali sebagai proctoscope ke dalam rektum.

Memang sangat menarik penjelasan yang diberikan oleh pakar upahan tersebut. Nampak bijak sungguhlah orang putih belaan Anwar Ibrahim.

Cuma dia tidak bijak ialah, barangkali air mani Anwar itu sangat mudah diperolehi umpama air liur. Barangkali Anwar hanya perlu disentuh dan air maninya pun boleh keluar seperti hingus pada ketika selesema melanda.

Atau pakar berkenaan ingin menyatakan bahawa kerajaan Malaysia menyimpan air mani Anwar Ibrahim dalam bank sperma? Bilakah agaknya kerajaan Malaysia dan UMNO menghantar penyuluh untuk mengeluarkan air mani Anwar Ibrahim?

Atau barangkali pakar tersebut sedang cuba menghidupkan cerita dongeng tentang pemerasan air mani?

Atau dia ingin menggambarkan, AIR MANI ANWAR DISAPU PADA ALAT ASING dan kemudian alat tersebut dimasukkan secara sengaja ke dalam dubur Saiful, sekaligus meninggalkan air mani Anwar di dalam punggungnya?

Kahkahkahkhahka... Anwar memang serba melawakkan! Pakar upahannya nyata jauh lebih lawak!!!

Anonymous,  August 25, 2011 at 2:44 PM  

terkini..bukti terbaru..botol stout 1.5 liter di jumpai dlm lubang ekzos seyFOOL, dikatakan di sumbatkan olih dsai..botol itui dikatakan kepunyaan kerapuKARI yg panas berapi bercili.

Blog list