Rakan WARTAMAYA

Sunday, August 21, 2011

7 tahun lalu dicabul ... tak der tindakan sampai sekarang


[...] Wong mendakwa, mimpi ngerinya bermula pada jam 1.55 pagi apabila kereta yang dipandunya ditahan dalam sekatan jalan raya dekat Taman Connaught pada tahun 2004 kerana disyaki memandu dalam keadaan mabuk.

"Saya minta lesen memandu saya kembali dan saman yang akan dikeluarkan tetapi pegawai itu, Johari Ismail, nombor lencana 88147, enggan memulangkan dan sebalinya meminta rasuah RM3,000.

"Saya menolaknya dan beliau biarkan saya menunggu kira-kira 15 minit. Saya curiga ada sesuatu yang tidak kena jadi saya memandu ke arah balai polis Batu 9, Cheras," katanya.[ lagi ]


Kalau cam ni .. sapa nak caya lagi?
Harapkan pagar .. pagar makan babi ..
wakakak !!!

Share/Bookmark

8 comments:

serenity9260 August 22, 2011 at 11:46 AM  

bile pembakang kuat,baru suara die ade org dgr.sebelum ni sape dgr suara amoi ni??

Perbezaan Broadband Malaysia Dan USA(Ada Beza Ke?)

Anonymous,  August 23, 2011 at 1:25 AM  

ruginyer cabul nyonya nie, lansung adok umpppp

Anonymous,  August 23, 2011 at 6:51 AM  

dah dijangkakan, inilah pilihan org yg bersalah.. hahaha..

Memberi keterangan tidak bersumpah dari kandang bersalah tiada kredibiliti, keterangan tiada pemberat, tidak disoal balas DPP)

Anonymous,  August 23, 2011 at 12:54 PM  

CHEGU BARD BAKAL MENANGIS AIR MATA DARAH!!!

hai.. satu lg fitnah dari PR.. mcm2 hal yg dah terdedah bulan puasa ni..

Anonymous,  August 24, 2011 at 6:44 AM  

isu DUMC tak selesai lg.. kalu isu org melayu tu, umah dah kena roboh dah.. bangang..!!

Anonymous,  August 24, 2011 at 9:59 AM  

Anon 6:51 AM, hei ngok suka hati dialah nak pilih macamana nak beri keterangan. Dia yang tanggung, bukannya kamu atau orang lain. Lagi pun hakim dah beri 3 pilihan.

Anonymous,  August 25, 2011 at 6:59 AM  

SORANG NYONYA KENA CABUL, DIPERJUANGKAN pas.., YG DEKAT 500 ORG STUDENT YAYASAN SELANGOR DI CABUL HAK MERAKA, TAK PERNAH PUN PAS LAYAN.. HAMPAS..

Blog list