Rakan WARTAMAYA

Saturday, July 16, 2011

Tolong jangan guna gambar ini !


[ lagi ]

Pihak Bernama teleh menerima arahan berikut "ARAHAN KETUA PENGARAH PERIKANAN MALAYSIA DAN PENGERUSI JAWATANKUASA PEMBANGUNAN DESA DAN PERTANIAN NEGERI MELAKA SUPAYA TIDAK MENGGUNAKAN GAMBAR INI". -pulakdah


Wakakak !!! ...
Acara lepas anak ikan ditukar kepada acara lepas bapak jerung ...
Wakakak !!! ...

Share/Bookmark

11 comments:

LPPL,  July 16, 2011 at 2:00 PM  

ingatkan upacara nak bersunattt

Miecyber July 16, 2011 at 4:02 PM  

Gambar Esklusif nie...Huhuhuhu

mahyuddin,  July 17, 2011 at 7:08 AM  

Tak kan la seramai tu je yang dok p tengok launching anak ikan tu?? La rugi je kerosi kosong kat atas stage tu.

tok lebai,  July 17, 2011 at 10:45 AM  

acara lepaskan bapak jerung tu telah di pertontonkan dihadapan ramai penuntun2 KERUSI2 .. tak yah nak sorok lagi...itu lah keadaan UMNGOK sekang ni.....hehehehehehehe

Anonymous,  July 17, 2011 at 11:25 AM  

tak letak dalam surat khabar..dalam internet boleh tengok..haha

Anonymous,  July 17, 2011 at 3:26 PM  

inilah dikatakan orang terlalu byk makan sampai jambatan pun roboh.Fikir fikir kan?

Anonymous,  July 17, 2011 at 6:29 PM  

lamo mengidam nak berendam tuu.
sekali di bagi berendam..
hahh. mek kau.
wakaka.

"Don Jambang"

jalandah July 17, 2011 at 9:33 PM  

Apela nko wak,exco tu cuma nak tangkap buaya.

Anonymous,  July 18, 2011 at 7:39 PM  

bayangkan lah hari jumaat perempuan berbaju kurung terjatuh dalam sungai kain tu kembang keatas lah....
kerusi kosong JKKK lokek dan nak jimat budjet tak ndak panggil orang kampung lagipun orang JKKK kampung tu Syok sendiri... orang melaka ,jasin dan orang tehel tau... lah...

Blog list