Rakan WARTAMAYA

Friday, July 1, 2011

Rumah ini akan runtuh bila bila masa ... wakaka !!



Kenapa?
BACA SINI .... wakakak !!!

Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  July 1, 2011 at 9:47 AM  

rumah batu boleh roboh walaupun 2-3 org je duduk.rumah kayu ni 88 org duduk tak roboh2 lagi.hebat la kontraktor umah ni

Ninja Glock,Dari Casing Handset Jadi Pistol Sebenar!!

Anonymous,  July 1, 2011 at 12:48 PM  

Wahaha! Tanam pinang rapat2 agar puyuh tak dapat lari.. susun orang rapat2 supaya 88 pengundi muat dalam rumah ni.. wakaka juga!
<--Make the stupid people shut up-- >

tok malim July 2, 2011 at 6:26 PM  

Saya amat berharap pihak Polis akan menyiasat dari segala sudut di dalam kejadian serangan ke atas anak saya di Pulau Pinang awal pagi Rabu.

Anak saya seorang pelajar semester kedua sebuah IPTA telah ditumbuk, disepak dan ditikam bertubi-tubi di sebuah pangsapuri di Seberang Jaya yang disewanya bersama 2 orang pelajar lain.

Pada lebih kurang jam 3 pagi, lima orang lelaki berjaya memasuki pangsapuri itu setelah mengaku diri mereka anggota Polis.

Setelah dibenarkan masuk, mereka telah menggari 2 orang rakan anak saya dan terus menyerang dan menikam anak saya.

Selepas mencederakan beliau, mereka telah membawa lari komputer riba, telefon bimbit dan dompetnya.

Pada pendapat saya, kejadian ini bukan kes rompakan biasa kerana,

1) Mereka datang ke pangsapuri itu bertujuan untuk mencari anak saya dengan memanggil nama penuhnya.

2) Mereka hanya menyerang anak saya dan tidak rakan-rakannya.

3) Mereka hanya membawa lari barang-barang anak saya dan tidak rakan-rakannya.

Saya mengucapkan terima kasih kepada pihak Polis yang sedang menjalankan siasatan.

Saya amat menghargai akan kerjasama pihak Polis yang memaklumkan kepada saya status penyiasatan yang sedang berjalan.

Walau bagaimanapun saya berharap pihak Polis akan menyiasat dari semua sudut termasuk sudut politik.

Lebih-lebih lagi kita berada di dalam suasana di mana pihak media setiap hari meniup api permusuhan di kalangan rakyat dengan pembohongan bahawa terdapat pihak yang mahu mencetuskan huru hara. Mereka juga sentiasa berusaha untuk melaga-lagakan rakyat dengan hasutan-hasutan yang meracuni fikiran mereka.

Tetapi walau apa sekalipun motif serangan tersebut, saya berharap mereka yang bertanggung jawab akan ditahan dan didakwa secepat mungkin demi keselamatan pelajar-pelajar lain dan masyarakat di Seberang Jaya amnya.

Saya mengucapkan syukur ke hadrat Allah SWT yang telah menyelamatkan anak saya dari kecederaan yang lebih parah dan mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang telah membantu beliau ketika saat yang mencabar ini terutamanya kakitangan institut pengajian tinggi beliau, pihak hospital, pihak Polis, rakan-rakan beliau dan orang ramai yang telah sudi membantu.

Iskandar A. Samad
Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan Dan Setinggan /
ADUN Chempaka
1 Julai 2011



Read more: http://biaqpila.blogspot.com/2011/07/anak-yb-iskandar-exco-selangor-ditumbuk.html#ixzz1Qwixfd4e

Anonymous,  July 3, 2011 at 2:48 PM  

aku minat bca detail tajuk ni.
pastu bca komen dia plak.
ada lak yg komen ini sebab nk selamatkan kuasa melayu.
Hakhakhak. bengong.
klo betol merentah selama ni dok jaga melayu, org pasti tak bising.
tp dh jelas tak der paedah pd melayu langsong, so bru ler org geli.
aper ke bengong sorang tu menyalak.

hishhh.....

apa sekolah kita cm dh takder quality jer, masih ada yg bebal.

"Don Jambang"

Serupademo July 3, 2011 at 9:51 PM  

Biar saya jawab.
1.Senang Saja tidak mustahil 88 orang boleh duduk katsini...................cuma tidak masuk akal ,

2. Mungkin dia orang duduk kat situ pakai syif.............awak mana tahu.

3.awak mana tahu komputer sudah pening .......bukan saja boleh pening komputer pun boleh pening jugak.

4.komputer save data tempat salah alamat kot ........Sejahat sejahat manusia adalah menipu .

5. Dan ini lah jawapan yang paling tepat bagi saya.............Orang FASIT yang tidak mengenal dosa dan pahala sanggup lakukan apa saja asalkan perutnya berisi .

Wallah Hu'alam.

Blog list