Rakan WARTAMAYA

Saturday, June 11, 2011

Umno Shah Alam baru nak belajar jadi pandai ... wakakak !!!


SHAH ALAM, 11 Jun – UMNO Shah Alam hari ini meminta kerajaan memansuhkan tol Batu Tiga dan Sungai Rasau di Lebuhraya Persekutuan di sini,yang dilihat semakin membebankan pengguna terutama yang berpendapatan rendah.

Perkara itu terkandung dalam memorandum yang diserahkan Ketuanya, Datuk AhmadNawawi M. Zin kepada Menteri Kerja Raya, Datuk Shaziman Abu Mansor menerusi Setiausaha Politiknya, Datuk As’ari Ibrahim, untuk dipanjangkan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Sebanyak 23 badan bukan kerajaan turut menyokong memorandum yang diserahkan selepas perasmian persidangan perwakilan bahagian itu.

Antara lain, memorandum itu menyatakan warga Shah Alam khususnya, telah lama terbeban dengan kadar tol sebanyak RM1.10 sehala di Plaza Tol Batu Tiga menuju ke Kuala Lumpur dan RM1 di Plaza Tol Sungai Rasau untuk ke Klang.[ lagi ]


Wakakak !!! .... Baru nak sebuk? Wakakak !!
Dah lama benda tu .. baru sekarang nak tau rakyat terbeban?
Selama ni tak der terbeban? ... Wakakak !!! !. .... Bangang !

Share/Bookmark

1 comments:

scientific approach June 11, 2011 at 11:06 PM  

hahaha...sebenarnya ini mainan politik umno je. Rasanyer tol tu diorang memang nk right off dah, jadi Najib suruh umno yang antar memo. So, bila dia laksanakan permintaan tu...boleh la jadi modal politik yang kunun nya umno prihatin. Maka berkumandang lah slogan Rakyat didahulukan. cheh....

Blog list