Rakan WARTAMAYA

Sunday, June 12, 2011

Sapa tak pelik dia bodoh

Umno, Pakatan mahu perjanjian PPA didedahkan
YTL Corporation, dengan hanya memiliki sebuah IPP, memberi dividen berjumlah RM1.9 bilion pada 2009 sedangkan TNB hanya memberi RM900 juta dividen.[ lagi ]

Wakakak ...!!!
Sejak tahun 1997 tu ... bukan sikit, bukan sekejap ...
Dah lebih 20 tahun .. berapa banyak dah rugi .. dah melayang .. wakak !!!
Bagaimana manusia boleh ditipu oleh kutty ... wakakak !!!
Camana dulu ada mangkok yang setuju .. !!! Wakakak !!!
Mangkok yang tak boleh nak bantah ...

Dulu bangsa kutty ni ingat boleh berkuasa sampai kiamat ...
Tu pasal tak ingat nak jalan lurus ..
Sekarang bila nyawa umngok tinggal nyawa nyawa ikan barula berani nak bersuara
DAh tak der jalan lain ... wakakak !!!

Tu pasal kalau bangang ... jangan nyusahkan orang lain .. wakakak !!
Biar lah bangang seorang ... wakakak !!!

Share/Bookmark

2 comments:

opisboi June 12, 2011 at 8:27 PM  

tengok sapa yg jadi pemegang syer YTL klau dulu anak si madey pandikutty iaitu marina SIS? pandikutty cerdik tapi melayu banggang yg ikut pandikutty dpt apa? dpt bil * minyak yg mahal ..budus ponya bangsa seket ari pati veitnam pun dpt jadi melayu.

Anonymous,  June 14, 2011 at 11:03 PM  

Kutty tu tak jawab komen ani arop! Tak ada suara!!!!

Blog list