Rakan WARTAMAYA

Friday, June 3, 2011

Gerombolan memang bangang dan otak sebu


Blogger gerombolan kecoh dengan gossip Husam bayar blogger RM350,000. Itu wang pampasan la ndol ... dari syarikat dan bukan dari individu.


Ini penjelasan ...
KUALA LUMPUR: Penulis blog Kickdefella atau nama sebenarnya Syed Azidi Syed Abdul Aziz hari ini mengaku pernah menerima RM350,000 daripada Datuk Husam Musa sebagai pampasan setelah ditamatkan kontraknya dengan Permodalan Menteri Besar Kelantan (PMBK) dua tahun lepas....
"Dakwaan bahawa saya telah bertemu dan menerima wang sejumlah RM300,000 di China daripada Husam baru-baru ini adalah tidak benar," katanya dalam satu sidang media di sini Khamis.

dan

Sementara itu, Husam ketika dihubungi Bernama menafikan beliau memberikan sejumlah wang tersebut kepada Azidi pada 2009.

"Saya menafikannya. Saya juga tidak ada pembantu. Kalau dia diberhentikan oleh PMBK, itu hal dia, mengapa pula saya mahu bagi dia wang pampasan? Saya bukan majikannya," katanya. - Selanjutnya di SINI
Isu yang sengaja di timbulkan ini adalah sama seperti isu tuan bangunan Pejabat Keadilan yang gagal membayar pinjaman. Tak der kena mengena dengan PKR pun, tapi kalau dah otak sebu, pikir pun dah tak waras. Bila dah tak der modal, tak mampu nak pikir, cerita cam tu pun jadi .... wakakaka !!!

Bangang !
Dah ku kata gerombolan itu bangang !
Bangang ini penyakit berjangkit ...
Wakakak !!!

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  June 3, 2011 at 1:29 PM  

dah taj ngaku plak si masam ni.. kalu brani buat ujian poligraf laa...
mana la dia dapat duit banyak tu yer.. kaya jg ahli2 Pas nih.

Blog list