Rakan WARTAMAYA

Wednesday, May 25, 2011

Umngok kecewa bila PR wat ini ... wakaka !!!


Arak tiada lagi di 7-Eleven kawasan Melayu

-----------------------------------
Berapa tahun 7 Eleven ujud ..
Baru sekarang jadi realiti ..
Kalau dulu .. hampeh ..
Wakakak !!! .....
Lolong lolong cam anjing ... tapi sendiri tak reti bikin ..
PR jugak yang buat .... Wakakak !!!
Sebab apa ... sebab depa bangang ! .... Wakakak !!!

Share/Bookmark

7 comments:

Anonymous,  May 25, 2011 at 11:51 PM  

nak harap pada umno ke nak jaga Islam?....sampai kiamat lah jawabnya....hancur Islam kalau harap kat umporno ni.

basic_2009 May 26, 2011 at 12:52 AM  

perbualan di kamar tidur suatu malam

jeng ... jejeng ....



Kak Wan: Abang, sebenarnya Jah dah tengok pun video seks part 2 tu ...


Anwar Omega: Sumpah Jah, Abang tak buat pun ....


Kak Wan: tapi Jah pelik - kenapa bila dengan amoi pelacur cun tu Abang punya 9 inci ...
tapi dengan Jah ... 2 inci pun susah !

celako kau .... !!!


Anwar Omega: OK lah Jah, memang Abang buat pun ....
TAPI ! mana Jah belajar cakap mencarut CELAKO depan Abang?


Kak Wan: ... dengan NikAjis tu lah !


Anwar Omega: OK lah Jah ...
sebenarnya Abang pun nak jumpa NikAjis ni ...
nak mintak ampun ...

sebab NikAjis itu kan boleh ampunkan semua dosa2
dah lah tu ... NikAjis akan beri syurga pulak ! [syorga PAS lah bro ...]



PAS + PKR + DAP = celakoooooo !!!

Anonymous,  May 26, 2011 at 9:31 AM  

ini yg buat wa benggang ni dgn pr..abis member gua perpukari nak togok ayaq kencin setan nak beli kat mana! wa nak ajak wa punya preseden perskasa ai kataki mengisthihar perang salib krna sebeen-eleben tak lek jual arak..lu gi beli toddy kat sentullah perpu!

Zharif Alimin May 26, 2011 at 10:35 AM  

blog yang menarik :) .

blh masukkan list blog saya? :)

http://zharifalimin.blogspot.com/

Anonymous,  May 27, 2011 at 7:15 AM  

kat slabgor.., mcm la takder jual arak tempat lain..
kalu betul2 nak buat, haramkan terus la arak.. mcm nik ajis slalu katau dulu..

ini tak.. plecur dah berlori2 kena tangkap.. tapi masih banyak lagi.. itupun sapa yang tangkap.. kakitangan kerajaan BN juga.. nak arap kakitangan kerajan Pandikhuty Rakyat (PR)? kim salam la.. dari tangkap antar balik. baik tangkap wat balik hotel.. "kata aljuburi"

Anonymous,  May 30, 2011 at 9:36 AM  

kesian dgn basic_2009, sampai buat cerpen pendek, teruskan usaha dengan cerita bacul awak tu.

Blog list