Rakan WARTAMAYA

Friday, May 27, 2011

Horey ... tahniah sumer ... wakakak !!!


[ lagi ]


Tahniah semua ... wakakak !!!
Tahniah pakcik makcik ..
Tahniah perkatak ... tahniah Umngok .. !!
Tahniah kerana dengan sokongan anda .. semua menjadi kenyataan ... !!
Wakakak !!!
Kurangkan penggunaan letrik untuk mengelak penyakit mata celik, mata pejam.
Kurangkan penggunaan letrik untuk elak kencing letrik, darah letrik dan
Kurang penggunaan letrik kerana harga letrik luar negara lebih mahal dari negara kita ..
Takut letrik di seludup ... wakakak !!!
Bangang !

Share/Bookmark

5 comments:

ANUAR May 28, 2011 at 12:54 AM  

tambah ckit wak..
harga letrik masih murah berbanding dgn negara jiran,kerajaan kerugian 18 bil setahun kerana subsidi letrik.
wakaka...
BAPAK BANGANG!!

Anonymous,  May 30, 2011 at 5:08 PM  

kalu ko prihatin sangat.., air naik kat kedah 40% ko tak bising pun.. ada kerajaan kedah pikir pasai rakyat negeri?? bila bermati-matian rakyat kedah merayu tak naik.., ada kera-kerajaan negeri prihatin..??

parking lot kat kedah yang dulunya tak kena banyaq la ni dah kena bayaq.., tu angkara sapa..? kera-kerajaan PAS kata itu kerja majlis daerah.. BODOH!! Majlis daerah bawah sapa??? kerajaan pusat yg tadbir ka??

bodohnya kera-kerajaan negeri kedah nak memporbodohkan org kedah..

dulu, dewan org ramai kalu nak pakai utk tujan amal, kadar sewa percuma @ min kerajaan bg.. asalkan tujuan penggunaan adalah utk kebaikan rakyat.. sekarang ni.. Jururawat nak tumpang dewan sbb klinik dinaik taraf, kementerian pula kena bayar RM2000/monthly..padahal jururawat nak terus berkhidmat pada rakyat walaupun klinik asal sedang tutup utk dinaik taraf..
lain la kalu kementerian sewa nak buat pertandingan badminton.. itu nak kena sewa pun tak pa..

hai.. banyak lagi lah..

Anonymous,  May 30, 2011 at 5:10 PM  

lu la bangang nuar al juburi.. lu x blajar acc. ka??

Anonymous,  May 31, 2011 at 6:23 AM  

penggunaan 300kWj ke bawh takder kenaikan... apa lu nak jawab..?? haha..
skarang mmg terbukti, kerajaan pusat mmg benar2 nak tolong rakyat susah..

banyak lagi kerajan pusat mampu buat.. tapi kerajaan fuckatan.. "apa pun tak bleh"

menyusahkan negara ja..

Anonymous,  June 2, 2011 at 1:07 PM  

Hello bro, jangan lihat secara mikro, tapi lihat secara makro. Maksudnya secara menyeluruh, semua barang naik (BN), maklumlah ada kad diskaun umporno. Barang naik pun tak kisah, kan kan kan ... Elektrik negara kita masih murah, kan kan kan. Alasan bengong

Blog list