Rakan WARTAMAYA

Friday, April 29, 2011

Usaha Gerombolan kantoi


Anwar: Saya tak akan tunduk serangan Umno-BN
KUALA LUMPUR, 29 April — Musuhnya boleh membawa seberapa banyak video seks atau tuduhan liwat, tetapi Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan kesemuanya tidak akan memaksa beliau berundur daripada arena politik dan melepaskan tanggungjawabnya sebagai ketua Pakatan Rakyat.[ lagi ]

----------------------
Wakakak ... !!! Satu usaha yang bangang .. !
Wakakak !!! .... Kalau tak bangang .. itu bukan gerombolan ... wakakak !!!

Share/Bookmark

3 comments:

Unknown April 29, 2011 at 9:50 AM  

Puak GEROMBOLAN dan puak songkok tinggi...nampaknya..tak indahkan langsung...nasihat daripada alim ulamak...walaupun alim ulamak itu...tidak dari mana mana parti politik pun...saya sangat berasa MALU dan GERAM...apakata...pihak PR...minta semua BLOGGER pro PR...keluarkan SEGALA...foto atau vidoe...lucah tak lucah...asli ker ..tak asli ker...puak depa tuh...nabi kata..KUDA lawan KUDA...pedang lawan pedang...so VCD lawan VCD...kalo kita ngalah ..depa kata kita SALAH pulak..

Anonymous,  April 29, 2011 at 11:29 AM  

Hukum Menuduh Orang Berzina Menurut AL-Qur'an

Anonymous,  April 29, 2011 at 6:20 PM  

mari kita lawan umno (munafik) habis-habisan dan kita berpatah arang dan berkerat rotan dengan pemimpin-pemimpin umno yang terlibat. lawan tetap lawan. dedahkan segala kelakuan buruk pemimpin mereka. tunggu apa lagi, kata hang tuah 'tak kan melayu hilang di dunia', tapi kita buktikan biar melayu umno berkubur cepat, dan tidak menetap dimuka bumi ini.

Blog list