Rakan WARTAMAYA

Friday, April 29, 2011

Sumpah Lakhnat: Hukum agama di persendakan


PKR: UMNO-BN cuba alihkan pandangan dengan video Dato T
[...] Petang ini kita akan menyaksikan salah seorang daripada Dato’ T mengangkat sumpah di masjid. Kejahilan mereka tentang agama jelas. Mereka tidak faham konsep sumpah laknat sendiri yang telah diperjelaskan oleh banyak ulama' muktabar (berwibawa) dalam dan luar negara.

Seperti dalam kes sumpah Saiful dahulu, UMNO tidak berminat tentang hukum agama, tetapi hanya untuk menimbulkan persepsi bahawa Anwar bersalah dengan apa jua cara. Kita sedih melihat hukum-hakam agama dipersendakan dengan mudah untuk matlamat politik UMNO dan BN dan berharap lebih ramai ulama dan mufti yang sebelum ini lantang menjatuhkan hukum menyatakan pendirian mereka dengan jelas tentang pencabulan hukum agama ini.[ lagi ]

-----------------------------
Kuasa .. oh kuasa ...
Ramai yang gila kuasa ...

Share/Bookmark

5 comments:

pasulukinta April 29, 2011 at 9:18 PM  

mana pergi nya Ulama muda UMNO, tak ke mereka nasihatkan si datuk eskay tu, ulama muda Umno pun lari

mangchikla April 29, 2011 at 10:11 PM  

Fuhhh! badan mengalah Big Show!

Acihk,  April 30, 2011 at 6:38 AM  

Eskay yang bersumpah, biarkanlah, kalau tak betul beliau dimakan sumpah.... Percayalah kita kepada Kuasa Tuhan.... tak kan tak percaya kottt??????

mantaro April 30, 2011 at 1:05 PM  

Tuan sudi apakiranya tuan untuk link kan blog ini http://sisibukit.blogspot.com untuk sama-sama kita menyedarkan rakyat.

Anonymous,  April 30, 2011 at 10:34 PM  

cantiknya mesia, 24 jam cite bab lucah, bangsa lain sibuk pi bunuh idup2 orang islam, orang islam mesia sibuk fitnah sesama sendiri

Blog list