Rakan WARTAMAYA

Wednesday, March 2, 2011

Yang fitnah itu selalunya pembangkang


'Skuad kamera' pembangkang cenderung sebar fitnah

JASIN 28 Feb. - Tindakan Pas menubuhkan 'skuad kamera' untuk mengintip pergerakan calon dan peraih undi Barisan Nasional (BN) di Merlimau dan Kerdau hanya mendedahkan kelemahan jentera pilihan raya parti itu yang ketandusan isu untuk dimanipulasikan.

Malah, Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, beliau cuma khuatir 'skuad' berkenaan akan lebih menjurus kepada gejala menabur fitnah dan dakyah yang amat dicela oleh Islam.[ lagi ]

-----------------------------------------
Wakakak .. selain dari pembangkang .. semua ahlil firdaus .. wakakak !!!
Di Selangor, Kedah, Penang dan Kelantan .. siapa Pembangkang?
Piraahhhh ... wakakakak !!!

Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  March 3, 2011 at 12:16 PM  

Wak Sembab ni kalau bercakap tak pernah betul dan menyakitkan hati aje.
Macam mana dia boleh jadi TPM dah tu lantik pula Menteri Pelajaran.
Dibandingkan TPM dan Menteri Pelajaran yang sudah2 dialah yang paling bengap, paling bodoh dan paling tolol.
Kalau jadi PM mampus 1Malaysia Najib.

Anonymous,  March 3, 2011 at 2:55 PM  

setuju ngn anon.....statement wak sembab bole kata sume bodo2....terok sgt...standad ckp pengerusi jkkk jer.....aku heran xkan su politik n pegawai khas akhbar dia xnasihat langsung....baru2 ni dia kata calon pas merlimau patot malu sbb dok kuarters kerajaan.....sbb pe nk malu lak bini dia cikgu....kuarters 2 wat ngn dwet pembayar cukai(rakyat) bknnya dwet umno bn.....sembab2 laen kali nk ckp igt hang 2 tpm n menteri pelajaran, ckp ar cara org ada pelajaran...ni wat malu jer kat org....

Blog list