Rakan WARTAMAYA

Sunday, March 6, 2011

Yang bersih itu BN, yang rasuah itu PAS

Makcik makcik merah sedang julang poster "PAS RASUAH, NIK AZIZ RASUAH"
Wakakaka !!! .. Yang rasuah semuanya PAS, yang baik semuanya BN ...
Wakakak .... !!! Yang paling bersih rasuah adalah pemimpin mereka ... Wakakak !!!
Prooooooooooooooottttttttttt...........protttt.................proot. ..................


Pihak polis cuba menyuraikan perbalahan antara dua parti.
Yang didepan tu dah sampai ke seberang sini .. wakakak !!!
Ini mesti PAS menyerang ... wakakak !!!
Sekali lagi .. yang jahat itu PAS .. yang baik itu Umngok .. wakakak !!!

Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  March 6, 2011 at 2:26 PM  

sume bende dorang control bro.....sume bende dorang spin bro....tp igt mereka yg zalim(meletak sesuatu tidak pada tempatnya) xkan selamanya selamat.....rakyat dah menyampah meluat sgt dah dgn be end ni, tgu nk jd cam mesir jer...tp kena paham msia lambat cket walaupon 50thn lebih kena tipu(mesir 30thn jer) sbb melayu msia ni penakot xmcm melayu thailand...dengan bangsa laen xyah banding lar, lg malu....melayu tipikal tgk kat felda2 lar, biar lah kena tipu mcm mana pon, kami tetap sokong umno bn sbb dorang jer bole bg pembangunan......wakakaka

mangchikla March 6, 2011 at 3:11 PM  

Isk... xbaik marah2 mck2 'makngah merah' tuuuuh. diorang tu kan ape sesaje je angkat tgn , senang lurut lengan baju tuh. tak kalu xler nampak gelang cincin tuh... uiihh nyk nyer cincinnnn..

Blog list