Rakan WARTAMAYA

Saturday, March 19, 2011

Teramat kejam !


[ lagi ]


Semuanya kerana fatwa yang dikeluarkan oleh Wahhabi .. sini

Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  March 19, 2011 at 8:25 AM  

awak ni syiah ke? Ingatlah syiah itu sesat kamu nak join ke kesesatan mereka itu? Syiah, pemfitnah n pengadu domba!!

wartamaya March 19, 2011 at 8:32 AM  

Aku Islam. Masa aku gi Mekah, Syiah Sunni .. semua pun tawaf Kaabah.

mohd ihsam zainuddin March 19, 2011 at 11:08 AM  

apa lah jenis org kau ni anonymous! fatwa mana yg kau pakai kata org syiah tu sesat! org syiah pun pergi haji kat mekah jugak.. yg banyak di bunuh dan dituduh sesat sejak zaman berzaman adalah syiah. baca lah sejarah jangan serkap jarang.. nanti tak pasal2 yahudi masuk jarum.. tengok apa dah jadi sampai rakyat memberontak di seluruh negara arab pasal pemerintah serupa yahudi dan ikut nasihat yahudi....

Blog list