Rakan WARTAMAYA

Sunday, March 6, 2011

Penyokong PAS cuba jolok lubang hidung calun



Ketika gambar ini diambil, penyokong PAS itu cuba untuk berlagak tidak bersalah kerana sedari pihak kami sedang mengambil gambar mereka.
Sebelum itu, bendera yang dipegang itu digunakan untuk menjolok lubang hidung calun Umngok ... (Erghhh ... sapa la nama mangkok tu)
Ishkkk ... Jahat betul PAS .

Share/Bookmark

3 comments:

leekonyou March 6, 2011 at 4:59 PM  

Sunday, March 6, 2011
PAS Menang Di Kerdau....
Pas menang di kerdau... tapi menang sorak je la, zikir, mengaji lepas tu maki hamun orang, sampaikan makcik yang pakai baju dan tudung merah yang nak pergi mengundi pun dia makinya, depa ingatkan makcik tu perayu undi bn, punya lah bahalol penyokong pas ni. kejadian berlaku di peti undi smk kerdau.

Pusat pengundian dah tutup, peratusan terakhir keluar undi di dun kerdau 81.5%, aku akan siarkan keputusan tidak rasmi pada jam 6 petang ini, apa pun korang tengok la gambar aku yang tak seberapa ni.




Lengang, pengundi di peti undi felda 23 awal-awal lagi dah keluar mengundi.

Pun lengang jugak, peti undi felda jengka 22, awal-awal jugak mereka dah keluar undi.




Posted by det at 5:09 PM

wartamaya March 6, 2011 at 5:39 PM  

Bodoh betul mamat ni ..
Wakakak !!!

Anonymous,  March 6, 2011 at 9:38 PM  

Bodoh betul

Blog list