Rakan WARTAMAYA

Tuesday, March 15, 2011

Peduli apa caj elektrik naik

Kata menteri bangang tu ... caj elektrik akan naik ..

Hah peduli apa aku .. aku orang kaya ..
Kalau naik .. aku tak bimbang sebab di belakang rumah aku ada ini ..


Tu la juga alasan untuk kurangkan bil letrik nanti ..
Kalau masa aku bina, jiran aku mesti marah .. takut anak cacat kesan radioaktif,
Tapi aku ada alasan .. "Aku bina janakuasa ni guna khidmat kepakaran antarabangsa"
Kalau jiran aku caya .. mesti dia bangang !
Wakakak !!!

Shhh .. jangan bagi tau jiran aku tu .. bahawa Rakyat Tokyo dah panik sebab kemungkinan terdedah kepada kesan radioaktif nuklear .. Cerita terbaru ADA DI SINI


Gambar di atas adalah simulasi merebaknya kesan radioaktif dari loji yang terletak di Fukushima. Meletup tu hari tu .... wakakak !!!
Shhh ... jangan bagi tau jiran aku ..
Wakakak .. !!! Biarkan dia terus bangang sebab percaya loji seperti ini tidak bahaya ! ...
Wakakak !!!


Share/Bookmark

1 comments:

Pak Mat Karan,  March 15, 2011 at 9:30 PM  

Aku syorkan kalau nak naik bagi tinggi sikit. Paling kurangpun 30-40% baru TNB untung bila untung tanda pegawai dia cekap dalam meningkatkan keuntungan syarikat. Rakyat kata harga naik tak pa asalkan ada karan. Hidup amno....

Blog list