Rakan WARTAMAYA

Wednesday, March 23, 2011

Doa untuk Zul Noordin


Johari berkata, beliau telah ditunjukkan video itu pada hari Isnin dan ditawarkan untuk dibawa bertemu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Beliau mendakwa, bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik turut hadir.

Johari berkata, Abdul Rahim memberitahunya yang dia boleh mengatur satu pertemuan dengan perdana meteri, dan mereka akan 'menjaganya', serta menguruskan keperluan kewangan dan keselamatannya. [ lagi ]

---------------------------------
Ya Allah ya Tuhan ku .. aku bermohon, berilah balasan yang setimpalnya kepada Zulkifli Noordin sekiranya beliau bersalah. Amin .....

Share/Bookmark

9 comments:

dawai koko+ March 23, 2011 at 3:04 PM  

sekira nya dia bersalah apa...memang sah sah bersalah..

dengan yahudi sawo matang mcm zul babi tuh tak payah apologetik sgt bro..

kasik fuck saja ini umno goon!

anti-zul noordin al-kafirun,  March 23, 2011 at 5:03 PM  

go to hell zul noordin..
bab fitnah no wahid...yakin la lagi 110%... la ni sapa yg nak tutup pelir kambing kau tuuu....haram jadah...dasar hati yahudi

ANUAR March 23, 2011 at 6:03 PM  

zul nordin ni lebih hina dr sekor babi.

kayru1 March 23, 2011 at 6:55 PM  

patutla klip tu jadi hitam putih.takut org cam pelakun sebenar

Anonymous,  March 23, 2011 at 6:59 PM  

Pergi mampus Zul4Kulum....

easytech March 23, 2011 at 11:10 PM  

YaALLAH.....sekiranya hambamu yang bernama Zul ini telah melakukan kesalahan memfitnah saudara seagamanya...kau tunjuklah kehebatanmu,kemurkaanmu & kekuatanmu untuk menyedarkan Zul yang telah terpesong jauh...Ya ALLAH,sesungguhnya Kau la yang maha menghukum hambaMu yang bernama Zulkifli Nordin....Mustajablah doa kami yaALLAH...Amiiin

easytech March 23, 2011 at 11:14 PM  

YaALLAH..kau tunjukkanlah kekuasaanmu,kekuatanmu,kehebatanmu...Kau tolonglah umatmu yang telah dianiya & difitnah oleh Zul...Hanya kau yg maha menghukum hambamu yg zalim & yg suka memfitnah saudara seagama...Hukumlah Zul Nordin dengan hukuman yg setimpal,supaya dia kembali ke jalanMu...Mustajabkanlah doa kami ya ALLAH...Amiiin

Anonymous,  March 23, 2011 at 11:15 PM  

celako punyo zul yahudi......

Anonymous,  March 24, 2011 at 8:29 AM  

zoooollllllll,
buatlah apa yg kau nk buat kat dunia ni, tapi ingat....hidup tak lama..dh masuk lubang kubur, takde sape boleh tlg....

Blog list