Rakan WARTAMAYA

Sunday, March 13, 2011

Depa ni sah bangang .. wakakak !!!



Kalau nkorang jumpa dia ..tinggi lebih kurang 5 kaki 4 inci jerk ..
Tapi namanya sudah cukup menggemparkan.
Cuba di babitkan dengan kes liwat sejak 1998 sampai sekarang
Masih tidak cukup cukup ...
Berapa banyak modal dan kuar .. , Berapa banyak perhimpunan di buat ..
Himpun tak cecah 1000 pun .. (tak cukup modai ..wakakak)
Tapi mamat nih relax jerk ...
Hari ni ada la plak mengkarung berkumpul untuk desak dapatkan dna
Sebelum ni depa main sapu towel, berus gigi dan botol air kat tepi jalan ..
Tapi di tolak mahkamah ..
Maka dua tiga hari nih, ramai yang cuba jadi hero untuk kutip dna mamat nih ...
Mamat ni sekarang, mandi tak guna towel, gosok gigi tak guna berus, minum tak guna botol semuanya gara-gara ramai yang nak cuba perangkap .. wakakak !!!
Bingai ..
Dah bagi peluang dari 1998 sampai 2011 tak terlekat kes liwat pun ..
Jenuh usung bantai, tilam, berus gigi, bulu kerinting, towel dan macam macam.
Ramai yang ngaku bontot di bolosi .. mulut diceroboh, bulu terselit celah gigi .. wakawkak !!!
Bahan bukti diUsung siang malam, pagi petang ..
Kalau semut tengok perangai depa .. pecah perut, tergolek gelantang depa ketawa
Tu sebab aku kata depa ni bingai .. wakakaka !!!
14 tahun tak settle settle ... memang bangang !!! ... wakakak !!!
Patut la dah setengah abad melayu tak maju maju .. buat benda simple cam ni pun kantoi
wakakakak !!! ............... 4 x bangang !!!

Share/Bookmark

5 comments:

Warta Celaka!,  March 13, 2011 at 7:52 PM  

Lu lah bangang...

wartamaya March 13, 2011 at 7:53 PM  

wakakak .. 14 tahun beb ..wakakak !!!

wartamaya March 13, 2011 at 7:55 PM  

14 tahun kalau kawin, beranak setahun sekali dah 14 anak .. wakakak !!!
Kalau anak lahir 14 tahun dulu, sekarang ni dah tingkatan 2 .. wakakak !!! bangang !

Rakyat,  March 13, 2011 at 8:04 PM  

Puak Umno marah dah lu cakap diorang xpandai reka fitnah. haha. Rakyat pun tau taktik bodoh diorang nak jatuhkan anwar. Usung tilam la. Diorang takut kat anwar sebenarnya, takot anwar bogelkan bos kesayangan diorang pulak, Najib. Rakyat masih ingat kisah Bom C4 antantuya tu.

Anonymous,  March 13, 2011 at 8:06 PM  

Sekurangkurangnya Anwar dah sampai ke mahkamah. Pemimpin Umngok langsung takut nak pergi mahkamah ..

Setuju warta. Memang depa bangang

Blog list