Rakan WARTAMAYA

Saturday, February 5, 2011

Kita tunggguuuu .....wakakaka !!!



"Saya akan hantar surat dalam beberapa hari lagi untuk mengadakan debat dengan Nik Aziz. Saya mahukan debat itu diadakan hanya antara saya dan dia saja tiada pihak lain di tempat awam. Kini cabaran saya sudah disahut,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.[ lagi ]

-------------------------
Nak ajak PAS debat .. anytime
Nak ajak PKR debat .. anytime
Nak ajak DAP debat .. pun anytime
Yang susah bila nak ajak Umngok berdebat ...
Demam la .. pengsan la ... last sekali senyap ... macam macam alasan ...
Sekecut-kecut limau .. kecut lagi telur ..
Wakakak !!!

Share/Bookmark

6 comments:

mangchikla February 5, 2011 at 9:04 PM  

Adalah saya, tengku mangchik tengku mangchuk, pemegang cota cota , dgn ini mengistiharkan debat kensel.. ekekekekek 'mari kita tgk sapae yg keneeee...'

Anonymous,  February 5, 2011 at 10:06 PM  

Tak ada telor !! tak jadi dah !

DR 1221 February 5, 2011 at 10:58 PM  

betol ker anytime ?

sekarang nik aziz tak nak debat pulak...

apa komen pencacai ?

Anonymous,  February 5, 2011 at 11:27 PM  

Sudahlah Prof. Kangkong Mohd. Noor.
Lu tak layaklah.
Nik Aziz Menteri Besar.
Lu siapa da.
Nik Aziz boleh debat dengan Adnan, Ghani atau Mat Hassan.
Zambry tak boleh kerana dia tu Menteri Besar haram.
Lu pergi balik tidurlah, di sinun.

ku.mahu.KAY.tahu February 6, 2011 at 12:44 AM  

Kecut tak kecut Ulormak Haram ko tu takot jugak nk berdebat..anytime kepala hotak ko..swoh proxy ko tu berdebat kt mahkamah kes tala juboq orang dlu..ada hati nk berdebat ngn pemimpin..byak lagi kerja kami nk buat..nk selamatkan anak hangpa kt Mesir pon kami juga yg buat..hangpa tau nk berdebat ja..bodoh pnya Pakatan

Anonymous,  February 6, 2011 at 3:55 AM  

aku kenal sgt dgn Md nor deris ni...dia pernah satu ofis dgn aku semasa dia jadi panel pemikir JASA pada tahun 2002...tapi dia tak lama dlm JASA...masa jadi panel pemikir JASA pun dia tak disukai malah Ketua Pengarah JASA pada waktu tu iaitu Datuk Zainal Abidin Kadir(yg jg org Kelantan)tak setuju dgn cara Md Nor Deris ni...pendek kata makan gaji buta(gaji dia Gred S51,RM7000.00 sebulan)..dia bukan buat keje pun???asyik melalak saja..dia dulu memang ahli Pas tapi tersingkir sebab sikap dia yang selalu fikir dia sj yang betul..org lain salah..umno(JASA) kutip dia..tapi tak juga membantu umno..dia jd liability dlm umno...kontrak perkhidmatan dia dlm JASA tak disambung sebab perangai dia...sb tu dia terkontang kanting mcm org gila...skrng dia nak cari nama untuk nak terus hidup...sb tu dia marah kat Pas utk dpt simpati Umno..nak berdebat kunun tapi aku tau setakat mana otak dia...dia bukan Prof penuh pun..hanya Prof Madya (gelaran utk time base sj masa jd pensyarah)dh tak jd pensyarah dh tak leh guna dh gelaran tu...sb tu dlm JASA dulu hanya guna Ustaz Md Nor Deris...nak debat dgn Nik Aziz? huh..gempak sj lebih...dlm ceramah
dia hanya pandai maki org tapi ceramah dia tak de isi, tak ilmiah...dia cuma akan jd liability dlm Umno jika umno nak guna dia!!!!..PERCAYALAH...

staf JASA

Blog list