Rakan WARTAMAYA

Friday, February 25, 2011

Kenapa orang politik bodoh sangat?

Apesal la bangang sangat orang politik nih ..

Nak berpolitik macam dah tak dak modal
Isu kafir mengkafir makan berminggu minggu
Muka macam tua, perangai macam budak kecik
Malu la sikit ...
Tua buat la cara tua ...
Berpolitik sampai luar negeri .. akal sedepa pun tak sampai

Bangang !

Share/Bookmark

5 comments:

otaklunyai February 25, 2011 at 4:58 PM  

Bukan semua org politik bodoh... dan bukan semua ahli akademik dan profesor2 di m'sia ni cerdik.... Tapi ramai dikalangan mereka yang tak tau bezakan antara yg benar dengan yang zalim, yang hak dengan yang bathil... sebab nakkan pangkat, darjat dan gelaran.. ditambah pula dengan kecetekkan Ilmu Agama Islam (ilmu dunia tererlah kot), jadi pemikiran mereka tidak dipandu dengan Iman kepada Allah... mereka tetap menyokong puak2 yg zalim dengan berbagai alasan dan hujah... cakap pandai pulak tu... Hanchuss!!!

Anonymous,  February 25, 2011 at 8:46 PM  

Kalau pemimpin bijak, rakyat pun bijak. Di sebabkan orang politik bodoh, maka rakyat pun ikut bodoh.

Anonymous,  February 25, 2011 at 8:46 PM  

Kalau pemimpin bijak, rakyat pun bijak. Di sebabkan orang politik bodoh, maka rakyat pun ikut bodoh.

Anonymous,  February 25, 2011 at 9:28 PM  

Meluat tengok Kutty

Anonymous,  February 26, 2011 at 9:06 AM  

Ada orang politik yang guna idea serupa sejak mula sampai sekarang. Nampak sangat pemikiran tak berkembang.

Blog list