Rakan WARTAMAYA

Monday, January 3, 2011

Rogol amah: Budaya yang makin kronik

Berlaku di subang, selangor
di Arab Saudi .. DI SINI
d Kuwait
Rogol amah ni bukan budaya baru .. dah lama dan semakin membimbangkan.

Ada juga amah yang buat laporan palsu kononnya di di rogol .. cerita DI SINGAPURA

Yang pasti .. camana nkorang tengok anjing sedang toet kat tepi jalan tu...Cam tu la perangai diorang .. Tak tau malu sebab nak syok yang ntah berapa minit tu.

Rasanya binatang tak buat kerja ni ..
Binatang membiang cuma pasangan yang setuju. Tak tau la .. aku tak pernah jadi binatang dan aku tak tau. Tapi kalau tak der pada binatang, bermakna, manusia lebih teruk dari binatang. Adoii .. hancus ..

Wakakak !!!

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  January 3, 2011 at 7:38 AM  

bila disebut amah pertama yang terbayang difikiran ialah tuan amah misti orang kaya atau bangsawan,kalau kita baca sejarah atau menuntun filem melayu kita dapati pehak inilah yang menjadi barua atau tali barut penjajah sebelum negara ini diberi kemerdekaan pehak penjajah telah memastikan anak didik talibarutnya inilah yang akan merentah negara setelah merdeka dan sehingga sekarang ini.

Blog list