Rakan WARTAMAYA

Tuesday, January 18, 2011

Ini sarapan aku hari ni

Nescafe tarik.
Di sebelah ada ais kosong. Minuman untuk orang berumur macam aku. Takut kencing manis.
Share/Bookmark

4 comments:

Yong January 18, 2011 at 9:08 AM  

Sebenarnya orang Melayu tak perlu makan gula. Kita sume dah manis. Kemanisan itu terletak di satu jari tangan kanan dan satu jari tangan kiri. Bagi yang kulit sawo matang, dia ada extra manis, iaitu hitam manis! Ha ha ha!

wartamaya January 18, 2011 at 9:25 AM  

Pandai Yong ..
Wakakak !!!

Anonymous,  January 18, 2011 at 11:51 AM  

elok la tu lepas minum neckepeh ke teh tarik ke minum la segelas air suam...aku pun payah nak buat ehe

Blog list