Rakan WARTAMAYA

Monday, January 24, 2011

Ini lah cara bersalam yang betul



Gua mau bagi tau ...
Ini macam la salam

(Aku tak sampai hati nak letak gambar 'bersalam' yang lebih lucah)

Share/Bookmark

9 comments:

baginda® January 24, 2011 at 7:55 PM  

kahkahkahkh lu memang best!~

Pengasas January 24, 2011 at 8:00 PM  

Salam WM,
Masuk salam, keluar tidak ...

wartamaya January 24, 2011 at 8:20 PM  

Salam Pengasas,
Keluar tak sempat .. wakakak !!!

saiful January 24, 2011 at 8:21 PM  

betul la tu salam yang paling afdal ialah salam oleh soi lek yang kurang ajar tu. mungkin gurunya ialah umnongok. ha ha ha ha

Hantu January 24, 2011 at 8:27 PM  

wahh...salam macam tu ke.

Anonymous,  January 24, 2011 at 8:44 PM  

Itu bukan salam. Itu selam
Kah kah kah

Anonymous,  January 24, 2011 at 9:24 PM  

kah3... betul2... tu selam....

Anonymous,  January 24, 2011 at 9:32 PM  

dia nak salam dgn cg Mala..haha berkenan tapi x dpt sbb tu timbul isu salam bintang porn kan hehe...melelah air liur tgk pompuan...khak ptuih boleh jlnlah lu soi lek ko dhlah bangang kau hina islam kau mmg celako

mangchikla January 25, 2011 at 8:42 AM  

Agak CSL 'bersalam' dlm gambau tu pakai sarung ke tak ?

Blog list