Rakan WARTAMAYA

Tuesday, December 28, 2010

Rais mungkin boleh tolong...

Wakakak ... kena mintak tolong Rais ..
Dia bijak selesaikan masalah ni ...
Wakakak Entot entot ....
------------------------------------------------------
Kes perkosa bermula bila adik mangsa buat aduan
Harakahdaily
KUALA LUMPUR, 28 Dis: Kisah seorang pembantu rumah Indonesia dirogol oleh majikannya yang merupakan seorang menteri bermula apabila sebuah badan kebajikan dan hak asasi manusia, Migrant Care, menerima sepucuk surat aduan daripada adik mangsa.

Surat tanpa tarikh yang ditaip dengan mesin taip biasa itu mendakwa kakaknya yang bernama Robengah telah diperkosa oleh seorang menteri kerajaan Malaysia beberapa kali.

"Kakak saya telah diperkosa oleh majikannya Pak Menteri beberapa kali. Hingga satu hari tanggal 19/02/07, kuasa Allah perbuatan kejinya itu telah terlihat oleh Datin isterinya yang sangat baik melayan semua pembantu rumah. Datin telah hantar kakak saya pulang ke Indonesia keesokannya, tanggal 20/02/07," cerita adik mangsa kepada badan yang menjaga kebajikan pekerja Indonesia yang bekerja di luar negeri itu.

Melalui surat inilah, Migrant Care telah menyiasat laporan ini dengan menghantar tiga sukarelawannya ke rumah Robengah yang terletak di Banjarnegara, Jawa Tengah, Indonesia.[ lagi ]

Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  December 28, 2010 at 8:32 AM  

anak harahjadah punya menteri... dengan amah pun menjadi!!! takdak taste langsung!! kot iya pun nak 'main' pi laa cari jalang!! bengong!!

Unknown December 28, 2010 at 1:30 PM  

rasa2 amah ni misti cantik macam cut tari

Anonymous,  December 28, 2010 at 11:58 PM  

patutlah sejak kebelakangan ini kuat mengkritik pembangkang rupa2nya ada udang sebalik batu kahlkahkah dah nama pun umNO dr dulu kini dan segala2nya hidup penuh dgn maksiat kahak ptuih

Blog list