Rakan WARTAMAYA

Friday, December 3, 2010

Naik kan harga, sibangang masih sokong BN ... muakakak !!!

Kenaikan barangan berterusan …

Sibangang masih terus menyokong BN kerana dah memang bangang …

Wakakakak !!!!


Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  December 3, 2010 at 10:30 PM  

BESTNYA BARANG NAIK...
HAHAHAH KAYA KAYA KAYA

YANG SENTIASA TURUN... BIASALAH BUAH DADA MAKIN LAMA MAKIN TURUN...

BERSYUKUR SANGAT2 SEMUA BARANG NAIK...
BAGI NAIK LAGI...
GUA TAK KISAH...
GUA BANYAK DUIT...
GUA MAKIN KAYA BEB...
NEGARA MAJU KATAKAN..

MAMPUSLAH KORANG MISKIN...
SAPA SURUH JADI MISKIN..

HIDUP BN... PENYOKONG SETIA BN SELAMANYA... CAYALAH BN... 9897

Anonymous,  December 4, 2010 at 12:31 AM  

Si Bangang ni bukannya bangang asalnya tapi dibangangkan dan setuju pulak jadi bangang.Melalui proses ternakan(macam ternak kambing)Sibangang ni tak tau nak buka internet,diarah baca Utusan Meloya dan Berita Heiran saban hari.Lima tahun sekali(kadang-kala kurang) Sibangang akan dihadiahkan kain batik,kain pelikat,beras sekampit,gula sekilo dan minyak masak sebotol - hadiah kerana sanggup jadi bangang.Sibangang ni dikendalikan oleh JKKK - Jagoh Kaki Kebas dan Kelentong.

Anonymous,  December 4, 2010 at 8:05 AM  

umno memerentah 50 tahun pasti kenaikan terjadi tak dapat di elakan,masaalah dunia,walau apa pun, samemang tiada sesiapa akan setujui termasok saya tapi yg amat aku muskilkan, pr baru memerentah 2 tahun air sudah di naikan,naikan amat2 membeban raayat kedah,bagaimanakah akan terjadi klu pr memerenteh selama umno memerenteh,,,bab air yg bagitu pun tak dapat mengatasi dan masih menyalahkan org lain,inikan ingin mentakbir malaysia lagi jadi kacang merba,,,,,kawan ingat lah jangan yg dikejar tak dapat yg dikendong berciciran,,,fikir2 lah wa caya lu,,,,

Anonymous,  December 4, 2010 at 9:38 AM  

BN memerintah salah, PR memerintah salah. jadi siapa yg patut memerintah?

ketepikan kepentingan peribadi, daulukan kepentinga rakyat. sesiapa yg jadi pemerintah perlu ada sifat ini, barulah malaysia ni x carcha marba. manusia perlu berubah kepada sikap yg lebih baik.

Blog list