Rakan WARTAMAYA

Wednesday, December 15, 2010

Mamat ni kena liwat ke?


"Nko cakap ni macam dah pernah kena liwat jer Leman ... ", kata TOk Moh.
"Erggg....ergg.... kalau ngaku dapat duit .. aku nak .. muuakakkakak ! Dapat beli rumah kat JB pun ok la ... ", jawab Leman ..
---------------------------------
Penyokong Anwar perlu buka mata

KUALA LUMPUR 14 Dis. – Pendedahan laman web WikiLeaks mengenai kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim wajar membuka mata semua pihak terutama penyokong tegarnya agar tidak terus ditipu oleh lakonan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Bekas Setiausaha Biro Penerangan Pemuda PKR, Nordin Ahmad berkata, kalangan akar umbi PKR dilihat masih kuat menyokong pemimpin pembangkang itu tetapi malangnya mereka tidak tahu siapa Anwar yang sebenarnya.

Mengakui bertindak keluar PKR selepas hilang rasa percaya terhadap Anwar, jelasnya, pendedahan oleh WikiLeaks itu tidak sedikitpun membuatkan dirinya terkejut.

‘‘Salah satu sebab saya keluar PKR adalah kerana melihat dengan mata saya sendiri tentang perlakuan Anwar beberapa tahun dulu.

‘‘Bermula itu, hati saya terdetik dan mengatakan bahawa saya sebenarnya telah salah membela nasibnya. Saya rasa tertipu dan kecewa. [ lagi ]

Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  December 15, 2010 at 8:52 AM  

ni lagi satu fitnah zaman moden. Kalau betul tampil saja kemahkamah bawa bukti. Jgn berkokok dibelakang dan gunakan kekebalan media utk selamatkan diri

opisboi December 15, 2010 at 8:56 AM  

dahsyat tu dia lihat ngan mata sendiri, anwar ajak dia buat projek sekali kah? apa punya badigol kalau nak cari makan pon biarlah lojik..dah keturunan umngok nak baut macam mana leman ooii.

Anonymous,  December 15, 2010 at 1:41 PM  

bagaimana pula penyokong najib, mengenai pembunuhan altantuya?

Blog list