Rakan WARTAMAYA

Sunday, December 26, 2010

Kesian ... depa ni bodoh


PM Arah Masalah Penduduk Di Taman Suria Diselesaikan Segera
KUALA SELANGOR: Kira-kira 1,000 penduduk di Taman Suria, Bestari Jaya di sini yang mendakwa terdedah kepada pencemaran berpunca daripada sebuah kilang sarung tangan getah berhampiran perumahan mereka kini mampu menarik nafas lega apabila Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sendiri mengarahkan agar isu itu diselesaikan dengan segera.

Perkara itu disampaikan oleh Datuk Suhaimi Ibrahim, Setiausaha Politik kepada Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil yang mewakili menteri itu pada sesi perjumpaan dengan penduduk taman itu di sini, Ahad.

"Pada Jumaat lepas saya telah terima arahan daripada Perdana Menteri untuk menemui wakil-wakil penduduk bagi menangani isu ini. Perdana Menteri telah mengarahkan supaya menyediakan laporan terperinci agar tindakan dapat diambil dengan segera," katanya.

Turut hadir pada perjumpaan itu ialah Setiausaha Politik kepada Timbalan Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air (KeTTHA) Abidin Supardi, penyelaras Barisan Nasional (BN) Dewan Undangan Negeri (DUN) Ijok, K. Parthiban serta wakil Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) dan Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas).

Suhaimi berkata kerajaan pusat kesal dengan kerajaan negeri Selangor yang mengambil sikap lepas tangan dan masih membenarkan kilang terbabit beroperasi walaupun jelas wujud unsur pencemaran yang boleh memberi kesan negatif kepada kesihatan dan keselamatan penduduk di taman itu.[ lagi ]


------------------------
Kesian kat Depa .. depa ni memang bodoh.
Bodoh kalau dalam bahasa jawa ... stupid.
Stupid boleh di samakan dengan otak dugong .. myakakak !!
Depa tak tau sapa yang luluskan kilanng ni ka .. ?
Depa yang luluskan .. sekarang depan penduduk kata Kerajaan Selangor tak halang ..
Wey ... mangkau .. ni sama dengan cerita jual tanah surau .. KLIK SINI
wakakak !!! .... Bangang ... he he he
"Siapa berak tengah jalan?" ... depa jugak ... wakakaka !!!
Asyik asyik yang berak .. depa ... muakakak !!!
Jenis Bangang cam gerombolan je yang percaya cerita ni .... he he he

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  December 27, 2010 at 8:08 AM  

org kampung tu dulu nak pembangunan biar naik taraf hidup la kononnya.....mula-mula sukanya dapat la isteri dan anak2 melayu yang sekolah sampai tingkat 3 boleh kije tolong tambah pendapatan keluarga.Sekarang nak bising la pulak...ada macam2 pencemaran.Pastu nak salahkan kerajaan yg memerintah selangor sekarang x bertanggung jawap.Pastu tempat tu da jadi International city sbb semua negara ada.Mana yang muncul dulu kawasan perumahan ke atau kilang tu?Da jd macam kg Melayu subang..semua ada.Mana ada kawasan perumahan disitu la ada kilang....yang hairanya mcm mana boleh lulus.Pada pihak MBSA tolong tengok sikitkawasan perntadbiran awak.Jangan bila orang hulur aje semuanya settlle.

Blog list