Rakan WARTAMAYA

Monday, December 27, 2010

Katak UPCO fokus TGNA letak jawatan


Fokus pada isu Nik Aziz perlu letak jawatan

KOTA BHARU 26 Dis. - Dewan Pemuda Pas Kelantan diminta memberi fokus pada isu sebenar dalam menjawab desakan agar Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meletakkan jawatan.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali berkata, sayap Pas atau mana-mana pihak yang menyokong parti itu sewajarnya lebih rasional dan tidak memberikan pelbagai alasan remeh temeh untuk mempertahankan pemimpin mereka yang jelas tidak lagi mampu mentadbir negeri ini kerana sering sakit.

Beliau berkata, sekiranya benar Nik Abdul Aziz mampu untuk mentadbir negeri ini, ia perlu dibuktikan dengan melantik sebuah badan bebas bagi menyiasat tahap kesihatan Mursyidul Am Pas itu.

"Saya sudah jangka ada yang melenting apabila saya menggesa Menteri Besar Kelantan meletakkan jawatan. Hujah yang mereka berikan saya tak layak bercakap dengan berbagai alasan.[ lagi ]

--------------------------------------
Wakakak ... Katak ni bertanding guna lambang PAS
Bila dah menang .. belasah PAS
Apa nak jadi Oiiii ....
Tu Pasal .. lain kali tengok dulu kalau nak tolong anjing ...
Jangan anjing gigit tangan orang yang tolong ....
Bila UPCO bagi duit ..... Anjing jadi raja. ...
Wakakakak !!!

Share/Bookmark

1 comments:

abdullahngah,  December 27, 2010 at 8:42 AM  

memang ibrahim ali ni layak menbuat gesaan supaya Nik Aziz letak jawatan.

Mengapa tidak? kerana dia rasa lebih layak jadi menteri besar berbading Nik Aziz.

Seperkara lagi biasalah musuh. Mana ada musuh akui musuhnya layak. Bahkan Nabi SAW sendiri pernah disebut gila oleh orang kafir.

Jadi perangai ini pasti dijiwai oleh mereka yang memusuhi seseorang hatta musuh mereka itu seorang nabi sekalipun.

Sebab itu saya berani mengatakan ibrahim ali ni layak suruh Nik Aziz lepas kan jawatang sebagai menteri besar kelantan atas sebab tak mampu kerana tak sihat.

mungkin merasa yang beliau adalah merupakan orang yang paling layak jadi menteri besar kelantan, sebab itu dia mahu supaya nik aziz letak saja dan berkata, berilah kepada aku, kerana lebih layak darimu".

Demikianlah perangai musuh.

Blog list