Rakan WARTAMAYA

Wednesday, December 29, 2010

Berapa lama lagi mau cover?


[ lagi ]


Wakakakak !!!
Berapa lama lagi mau sorok ?
Berapa lama lagi mau sembunyi ?
Semua orang dah boleh agak .. Aku sorang yang tak tau ..
Aku tanya ketua kampung, aku tanya jiran-jiran, aku tanya tokey kedai runcit, aku tanya tukang kebun .. semua tau ... Tapi aku sorang tak tau ... wakakakak !!!

Ehhhh siapa menteri tu?
Kawan aku budak Kelantan jawab,"Ese tak tau ... wakakaka"
Tentunya si perogol itu tak senang tidur ...
Tentunya perogol terkutuk itu tidak bisa kenyang,
Tentunya perogol tua itu tidak bisa bermimpi.
Sedang menanti waktu, sedang menanti detik untuk meninggalkan gelaran
Sedang mencari jalan bagaimana untuk menyuap, berapa nilainya ... wakakak !!!


Share/Bookmark

1 comments:

mangchikla December 29, 2010 at 9:23 PM  

tingat kat anak tambi cik. Last last ramai anak terna tampil kedepan ngaku same. Si MANGSA pulak tak ngaku.....'Elo jgn macem2 sama gue. kalau elo macem2 sama gue , gue tidak akan teragak agak ngambil tindakan sama elo, NGERTI?'

Blog list