Rakan WARTAMAYA

Sunday, August 15, 2010

Nyampah u .....


RPK Dakwa Saiful Jalin Hubungan Sejenis Dengan Pegawai Khas Najib
"Ya, Khairil, seperti Saiful, suka dengan kedua-dua cara. Dan Syarifah Nabila sangat kecewa suaminya sedang menggunakan katil mereka untuk membuat temu janji dengan lelaki. Mengadakan hubungan seks dengan lelaki adalah satu perkara. Membawa balik mereka ke atas katil perkahwinan anda adalah satu perkara lagi - isteri Khairil tidak boleh menerima perkara itu.

"Jadi apa yang kita ada di sini? Pembantu Najib yang berkahwin dengan anak perempuam Konsul kehormat Mongolia. Anak perempuannya mahu menamatkan perkahwinan itu selepas sebulan berkahwin kerana suaminya sukakan budak lelaki dan membawa pulang ke rumah di atas katil mereka. Pembantu gay yang mempunyai kaitan dengan lelaki gay yang telah menuduh Anwar meliwatnya. Dan ‘mangsa liwat' yang sama ini juga mempunyai hubungan seks dengan penolong pendakwa raya dalam perbicaraan Anwar," dakwa RPK lagi.
[ lagi ]
Ishkk ... muakakak !!!
Selamat menyambut bulan Ramadhan kepada kawan kawan Tok Moh yang berada di luar sana. Banyakkan beramal, kurangkan mengutuk ... raya nanti kita minta maaf ... awwwww!!!

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  August 19, 2010 at 8:19 AM  

patner sepol lawan pedang....muahkah

Blog list