Rakan WARTAMAYA

Sunday, August 1, 2010

Bila berdepan hilang teloq


Ibrahim Ali, KJ Tiba-Tiba Senada, Mahu Perkauman Jadi Teras Sistem Politik
Pengerusi Perkasa, Ibrahim Ali menegaskan bahawa perkauman akan kekal sebagai teras politik dominan mengatasi jalur fahaman liberal mahupun agama.

Beliau berkata, kerajaan yang terbentuk bertanggungjawab memastikan etnik pelbagai budaya dan agama tidak menjejaskan sistem status quo.

"Politik Malaysia masih perlu disusun mengikut acuan perkauman," kata beliau pada sidang kemuncak pelajar Malaysia keempat di ibu negara sebentar tadi.

Ibrahim menambah, politik Malaysia unik kerana parti-parti jalur perkauman bersatu dalam entiti kukuh iaitu Barisan Nasional dan menegaskan BN adalah satu-satunya gagasan yang mampu memerintah dengan cekap serta memastikan negara kekal aman. [ lagi ]

"Depa ni belakon ja ....", kata Tok Moh

"Alahai .. kalau dah mamat jenih kerih tu ... semua pun sama ... Kat belakang macam hulubalang, bila berdepan macam hilang bulu .. oppsss .... muakakakak !!!", kata leman.

"Suruh depa jam auwww auwww je la ... he he he", sambong Tok Moh.

Share/Bookmark

1 comments:

azman kamarul August 1, 2010 at 2:51 PM  

Dalam ceramah YB Saifudin MP Macang ada menyebut beberapa kali pasal presiden perkasa ni.

Sejak akhir-akhir ini kuat benar Ibrahim Ali ni menyebut pasal MELAYU..perjuangan MELAYU..penyatuan MELAYU. Kenapa agaknya?.

Kata YB Saifuddin Ibrahim Ali ni dah DAPAT SAHAM RM20 juta daripada umno.mENURUT yb sAIFUDDIN LAGI, DI DALAM PARLIMEN BELIAU DAH SEBUT DAN BERAHIM ALI KATA SILA SEBUT DI LUAR PARLIMEN.
Baru-baru ini pada 22.7.2010 YB Saifudin telah menyebut perkara tersebut di dalam ceramahnya di KADOK KELANTAN.Ini bermakna kalau tak betul boeh berahim ali saman YB Saifudin.
APA DITUNGGU LAGI WAHAI PRESIDEN PERKASA BUKTIKAN LAH KEJANTANAN MELAYU KAMU ITU ATAU MEMANG KAMU JENIS MELAYU TAK BERTELOR ATAU JENIS TELUR TEMBELANG!!

Blog list