Rakan WARTAMAYA

Sunday, July 25, 2010

Dulu peluk cium .. sekarang lain ... muakakak !!!

Ezam: Nyahkan Anwar dari S'gor
Bekas setiausaha politik Datuk Seri Anwar Ibrahim, Senator Ezam Mohd Nor mengajak rakyat Selangor "menyahkan" ketua umum PKR itu daripada menjadi penasihat ekonomi negeri Selangor.

Ezam mendakwa ketua pembangkang itu menjadi "pengkhianat" kepada negara kerana didakwa "menjadi alat dan perkakas kepada Yahudi".
[ lagi ]

Dulu macam macam jenis kotak .. sekarang tak citer pasal kotak...
Dulu salam peluk cium ... macam orang Arab ...
Sekarang tak bleh harap .... muakakakak !!!

Share/Bookmark

4 comments:

faezal,  July 26, 2010 at 8:24 AM  

gampar penonton takde ke yob.. nak jgk tengok berapa ratus ribu datang dengor citer kelentong..

Anonymous,  July 27, 2010 at 7:37 AM  

Ezam ini adalah anak kepada calon parti cap kepala kerbau (sosialis)di Jertih, Besut, Trg dulu.. Ayahnya Mohd Noor (Pak Nor) dikutuk hebat oleh rakan dan taulan yang tinggal di Kg Telaga Nibong, Besut, kerana dianggap pejuang ektrimis yang membawa ajaran sesat parti sosialis. Oleh kerana beliau gagal mendapat sokongan dan malukan diri, kerana hanya sekitar 10 orang sahaja yang menyokongnya. Maka berpindah larilah Pak Nor itu ke negeri Selangor. Bertukar kulit menjadi sesumpah jenis lain pula. Maka ilmu sesumpah itu diwarisi oleh Ezam.. Ini adalah cerita benar.. supaya kita tau sejarah sesumpah itu.. kih kih kih..

Anonymous,  July 30, 2010 at 3:47 PM  

muka pun penipu

unta malaya,  December 17, 2010 at 8:04 PM  

senatak ni jenih katak ong....
hangpa tau dak apa dia katak ong nie?
ong kos
ong kos ongkos ongkos...
pasai ongkosong........

pasai tu dia kuat menyondoi....

kah kah kah

Blog list