Rakan WARTAMAYA

Sunday, May 16, 2010

Wartamaya isytihar DAP menang

DAP menang 390 majoriti, mengalahkan BN.

Nkorang nak caya .. caya. Tak caya sudah.
Susah sangat nak tunggu SPR umumkan ... huh

Laporan Star
10pm: All 110 boxes counted, but postal votes not tallied.
DAP 18,775
BN 16,124
Independent 196
Share/Bookmark

4 comments:

Modern Talking May 16, 2010 at 9:18 PM  

Spr xserah borang declare kemenangan lagi kat DAP. then majoriti sket ni.. BN akan buat permohonan pengiraan semula... pengiraan semula akan di jalankan esok.. so malam ni apa2 boleh berlaku.. esok pasti lain plak yg akan terjadi...

arus perjuangan May 16, 2010 at 9:23 PM  

Sabo yop teman pun gelisah nungu keputusan ni sebab spr dah jadi tonto umno-apco

opisboi May 16, 2010 at 9:33 PM  

syabas cina sibu tak nak diperbodohkan bukan macam melayu kena tipu hidup2 pun trus sokong...

blunt_grinder May 16, 2010 at 10:33 PM  

hahaha yg "bodoh" kan melayu pun melayu gak...yg lain tepuk tangan...!
1 Malaysialah katakan

Blog list