Rakan WARTAMAYA

Thursday, May 13, 2010

Takut pada bayang bayang

Sayfool dakwa dirinya di ugut.
Kat sini cita nye

Tulisan yang kononnya mengugut tu berbunyi

"De... Wa nak tanya lu, lu pasti ke lu boleh hidup esok... Jangan aibkan orang, monyet pun jangan."
Mangkok berbilas temui tulisan tu di dalam facebooknya.

Tu ugut ke? Muakakaka .. !!!

Dahsyat lagi ugutan si mangkok sekor kat bawah ni .....


Hang pa memang mangkok la .. muakakak !!
Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  May 13, 2010 at 11:36 PM  

mmg kurang ingatan la polis kalau mcm ni pun nak take action......kalau ugut pembangkang takpe kalau ugut pro UMNO tak leh.....rakyat muak kerana ketidak adilan polis dalam menangani krisis politik negara kini.

Anonymous,  May 14, 2010 at 2:52 PM  

sapalah bodoh yg nak ugut si sepool itu buat suey jer..jubur pun tak basuh...gay boi pon geli

Blog list