Rakan WARTAMAYA

Friday, May 14, 2010

Kaedah menyimpan bahan bukti



Cara bergerak .. merangkak. Bontot menghala ke atas. Di jamin takungan tidak akan meleleh.
Perlu pakai pampers?

Tiada masalah .. untuk golongan dewasa pun boleh.

http://i8.photobucket.com/albums/a44/Iuet/pampers.jpg
Share/Bookmark

2 comments:

PakAnjang,  May 14, 2010 at 10:38 PM  

Aku cuba tanya seorang pondan yang aku kira memang jenis suka pada lelaki. Soalan aku " Boleh ke air mani tersimpan dalam bontot selepas diliwat?" Dia cakap pada aku " Mana mungkin bang, Kalau bergerak @ duduk mesti keluar punya." "Mana boleh simpan bang.. meleleh la pada spender!!".

Yang peliknya Si sepul boleh simpan air mani dalam bontot. Hebatkan!!

Kalau Si sepul kata dia nak simpan bukti, kenapa tak ditadah dalam botol air mani tu, kenapa perlu ambik pada tompokan spender yang hampir dicuci oleh tunangnya. Kenapa tak simpan spender tu baik2 sebagai bukti. Pelik bukan?

Kalau Si Sepul kata dia nak simpan bukti, kenapa dia tidak rakamkan apa yang berlaku pada masa kejadian? Guna kamera litar tertutup ke apa ke?

Aku tanya lagi pada si pondan tu, "Kalau kena liwat, orang yang diliwat tu seronok ke sehingga keluar air mani juga?" Dia selamba cakap " Kalau sakit kenapa I hari2 cari dan goda jantan? Abang nak cuba ke?" Terkejut aku!!!

Aku hanya dapat mentafsir bahawa yang kena liwat tu pun keluar air mani. Dalam dok aku pikir2 satu soalan muncul "Adakah Si S juga keluar air maninya?" ... Makin menarik telemovie ni...

Anonymous,  May 15, 2010 at 12:18 PM  

Satu lagi pondan yang aku tanya...
bila air mani masuk kat dalam, pasti rasa nak terberak...
air mani tu macam air sabun yang askar jepun pam dalam anus waktu perang dunia dulu...

Blog list