Rakan WARTAMAYA

Tuesday, May 11, 2010

I tak rela di liwat

"Oh tidak ... jangan ..... I tak rela .. i tak rela", jerit orang itu.

"Tak rela .. tak rela .. yang kau tadah bontot wat per?... muakakakak !!! ", tanya Orang ini.
Share/Bookmark

2 comments:

tok malim May 11, 2010 at 2:45 PM  

ultra 7:aku dapat info gotong royong perdana akan diadakan di sekolah seluruh negara sabtu ni
ultraman dyna:macam program 1 malaysia je.kena pulak sehari lagi nak mengundi kat sibu.Ni kira kempen pilihanraya.
ultraman 80:kesian... yang jadi mangsa cikgu cikgi sekolah.bukan ke hari ahad tu hari guru.sehari sebelum tu kena cuci sekolah.
mak ultraman:mak ada dengar macam kerahan tenaga...apa kata union cikgu cikgi.
bapak ultraman:kusut..kusut...tak ada ke laman sesawang union...
bukan susah klik aje google...letak nama apa ke benda...tak ingat aku
ultra 7:nutp ayah...bolehlah cikgu cikgi tahu perkembangan muktahir hal ehwal mereka.


SELAMAT MENYAMBUT HARI GURU

mangchikla May 11, 2010 at 8:13 PM  

leman: 'Auwww, auwwww, AUWWWWWWWWWWWWWWW.."
tokmoh: "Ngape leman.."

Takde pelincir..."

Blog list