Rakan WARTAMAYA

Sunday, March 7, 2010

Marahnye dia


[...] “Saya menuntut supaya saya diberikan keadilan. Sebab itu saya menyokong perjuangan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mendapatkan keadilan dalam kes liwat beliau.

“Perjuangan beliau ingin mendapat keadilan sehingga sampai ke peringkat mendapat sokongan luar. Kalau Datuk Seri Anwar menuntut keadilan, saya juga menuntut keadilan yang sama... kita patut amal apa yang kita uar-uarkan,” katanya dalam surat itu.[ lagi ]

"Marahnye die .. hu hu hu", sindir Tok Moh pada Leman.
"Mesti la .. !!!", kata Leman.
"Ingat nko sorang pandai marah? he he he ", Tok Moh.
Share/Bookmark

1 comments:

anakkedah March 7, 2010 at 12:38 PM  

poyo ja mamat nie..
kalau nak keadilan ko rayu dalam masa 14 hari tuuu ko berhujah dengan puak2 yg pecat ko tu tak payah dok bising luaq kelambu....dey ada dengaq ka apa aku kata nie...

Blog list