Rakan WARTAMAYA

Wednesday, February 17, 2010

Wang ihsan utamakan rakyat miskin


KOTA BHARU 16 Feb. - Peruntukan wang ihsan sebanyak RM20 juta kepada Kelantan yang dijangka disalur penghujung Mac ini akan bertumpu kepada golongan miskin, kata Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed.

"Kita akan lebih fokus kepada membantu golongan miskin, seperti memberi bantuan secara langsung atau membaiki rumah mereka kerana untuk projek pembangunan ia memerlukan peruntukan yang lebih besar," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Mustapa yang juga Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri berkata, bagaimanapun kaedah agihan itu masih pada peringkat perbincangan. [ lagi ]

Usaha nak jadikan orang miskin tersenarai sebagai 10 terkaya di negara .. he he he
Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  February 18, 2010 at 5:47 AM  

"wang ihsan untok warga miskin"bertitahlah datuk nestapa pada rakyat kelantanya.rakyat kelantan harus faham sejak bermenjak menjak datuk nestapa ni telah tidak diberi kesempatan jari jemarinya mengusik walau sesen pun habuan rakyat kelantan,maklumlah tasbih kasih tgna amat kental sekali perisainya.maka datuk nestapa serta anak pinak yang telah kian lama bernestapa pun menyuarakan hasrat dihati kalau wang royaltimilik rakyat kelantan,bermohon nyembahlah agar tuan guru sudi kiranya memberi datuk nestapa serta suku sakatnya menjamah wang royalti itu sebagai wang ihsan.datuk nestapa jiwa ada gelora ke?

Blog list