Rakan WARTAMAYA

Tuesday, February 16, 2010

Tindakan Malaysiakini tidak sepatutnya


[...] "Saya boleh memahami bahawa Malaysiakini tidak mahu dilabelkan sebagai antisemitik tetapi saya tidak fikir ia merupakan satu perkara yang sepatutnya untuk meninggalkan perkataan tertentu kerana ia akan memberikan tafsiran sangat berbeza terhadap apa yang saya cakapkan.

"Apa yang saya cakapkan ialah 'Orang Yahudi sentiasa menjadi masalah di negara-negara Eropah.'

"Kamu (Malaysiakini) meninggalkan perkataan 'di negara-negara Eropah' dan ini membayangkan bahawa apa yang saya cakap ialah orang Yahudi bukan sahaja menjadi masalah kepada orang-orang Eropah malah kepada semua pihak termasuk umat Islam," katanya dalam laman web http://chedet.co.cc.[ lagi ]

sikit sikit tinggal tu biasa la ... he he he
Share/Bookmark

0 comments:

Blog list