Rakan WARTAMAYA

Tuesday, February 2, 2010

Pendakwa: Air mani dikeluarkan dari dubur Saiful


[...] “Pihak pendakwa akan membuktikan kes ini melalui laporan kimia yang menunjukkan air mani diperolehi daripada mangsa,” kata Mohd Yusof yang mengetuai pasukan pendakwa raya dalam perbicaraan yang secara rasmi bermula esok.[ lagi ]

Ajaib ! ... patutnya dari belah depan, tapi kali ni dari belakang ..
Phuh .. ! suspen .. suspen .. he he he
Share/Bookmark

7 comments:

mangchikla February 2, 2010 at 6:20 PM  

Jolok pakai ke ke pungkok pakai 'straw' kot...

"“Terdapat spesimen yang dikeluarkan dari dubur mangsa. Ini akan membuktikan tembusan memang berlaku,” katanya."

azmie,  February 2, 2010 at 8:34 PM  

wargghh! memang nak dengaq sangat testimoni dr jabatan kimia nih. lawak yg lagi dasat dari usung tilam hari tu. nak tau jugak pasai sampling technique ngan specimen handling depa mcmana.

Anonymous,  February 3, 2010 at 12:19 PM  

Selepas 2 hari air mani masih ada lagi dalam dubur pondan tu?

Dalam 2 hari tu dia tak berak ke?

Anonymous,  February 3, 2010 at 12:54 PM  

macam-macam boleh dicipta, kerja ciptaan manusia

Utaba,  February 3, 2010 at 1:18 PM  

Menarik ni...nak tahu sangat bila jubuq dia di periksa.. kalau dah lebih 48 jam dari tarikh kejadian tak mungkin ada kesan mani lagi...tak kan dia tak berak 2 hari kut...hehe ...lawak sarkas dah.

paloibinmulau February 3, 2010 at 8:06 PM  

hahaha harap2 jgn le kawan aku kat pj to yg kana panggil. sia kat dia. rasanya ni mesti senior chemist akan bagi keterangan.

tak sabar tunggu part dna ni hehehehe berapa lama la air duit tu betapuk dlm jubor sepol tu hehehe. mesti mamat ni 3-4 hari dok menahan hajat besar hahahahha

Blog list