Rakan WARTAMAYA

Tuesday, January 5, 2010

Khalid bersama DAP atau Zulkifli bersama UMNO?


Orang Seperti Khalid Samad Hanya Sesuai Bersama DAP - Zulkifli Noordin
PETALING JAYA: Ahli Parlimen PKR dari Kulim-Bandar Baru, Zulkifli Noordin yang kini sedang berperang mulut dengan rakannya dari PAS, Khalid Samad menyifatkan ahli Parlimen Shah Alam itu masih belum matang dalam berpolitik dan hanya sesuai berjuang di dalam DAP.[ lagi ]

Wahai pembaca budiman .. sila beri pandangan .. he he he
Pilihan aku .. Zulkifli Noordin bersama UMNO ..
Nkorang camane?
Share/Bookmark

8 comments:

Anonymous,  January 5, 2010 at 6:33 PM  

Hello Anwar, buang saja la Zulkifli tu. Dia dah menghina sesama parti dan mempersendakan DAP. Kalau Zulkifli tidak mahu bersama parti komponen PR, suruh dia keluar cepat. Semakin hari semakin meluat kami tengok dia.

Anonymous,  January 5, 2010 at 7:12 PM  

aku tgk zul ni tak de semangat setiakawan la...hantam kromo je...

lagi plak dia hanya berani hantam org dalam pakatan je...patut pon khalid kata dia mcm tu.

makin hari makin aku meluat dgn gelagat dia....hampehh!!

author faethal January 5, 2010 at 7:12 PM  

Yes! I'm with you.
Zulkifli bersama Umno!.

tok iskandar January 5, 2010 at 7:52 PM  

Ada member tok tanya perkasa dapat permit demo pakai borong ke?mintak untuk setahun.Musa Hasan kena jawab soalan ni.dah ramai mula pertikai profesionalisme polis.asal umno demo dapat permit tapi bila PR baru nak berdemo atau berniat nak berdemo,korang dah cekup.ingatlah dulupun polis rahsia Savak di Iran kejanya menangkap penentang Shah Iran.Last-last tumbang jugak Shah Iran dek kebangkitan rakyat dan mereka menaikkan Khomeini.Eloklah belajar sejarah kerana tok yakin polis macam kita gak bencikan perkara-perkara yang tak elok.lain kali bersikap adillah ketika memberi permit demo.kalau takat demo jumaat ni,eloklah polis pikir dua kali..kalau boleh merosakkan keamanan negara tak payahlah beri permit.

Anonymous,  January 5, 2010 at 8:12 PM  

Ini bukan isu politik, ini isu mempertahankan kesucian agama Islam. Mana sama Allah yang Esa dengan konsep Trinity agama Kristian. Sudahlah akidah umat Islam di Malaysia senipis kulit bawang ditambah dengan gejala sosial yang berleluasa...kalau tidak dibendung malah ditambah dengan risalah2 kristian berbahasa Melayu..kemungkinan murtad makin meningkat. Dalam hal ini saya bersama Zulkifli Nordin dan Dr. Haron Din.

sydeen aka saidin January 5, 2010 at 9:02 PM  

nak komen pun jangan pakai akal semata weh. fakta kena ada utk sokongan

Anonymous,  January 5, 2010 at 10:30 PM  

Anonymous 8:12 PM,

Selama ni isu Kalimah tidak pernah dibesarkan. Adakah gejala yang berlaku kerana itu atau umat sendiri cuba dijauhkan dari agama dengan adanya pembangunan yang tidak terkawal?

Kalau kerana kalimah digunakan oleh kaum lain tidak semestinya kehancuran akan terhenti. Selagi pemerintah melakukan perkara yang haram, kehancuran akan terus berlaku.

TOK AJI,  January 5, 2010 at 11:02 PM  

apa yang melalut tu...!panduan islam cukup KUKUH...kembali kepada Al-Quran dan Hadith....full stop.

Blog list