Rakan WARTAMAYA

Saturday, February 11, 2012

Waktu melobi untuk terus pegang jawatan

Gua nak komen sikit pasai kenyataan akhbar Md Said di atas. Hangpa kalu nak tau trend BN dalam menghadapi pilihanraya, mereka akan kelihatan seperti memperjuangkan BN mati-matian. Tempoh yang terdekat ini akan mereka gunakan untuk menghentam PR dan di dalam masa yang sama, masing masing nak tunjuk hero kepada boss boss depa kononnya mereka ini bersungguh anti PR.
Niatnya mudah je ... untuk dicalunkan pada PRU13 kali ini.

Kaedah ini di lakukan gara gara masing masing ketagihan kemewahan yang di kecapi selama ini. Mungkin nama Md Said tak berapa kedengaran semenjak dua menjak ini kerana sibuk dengan wang ehsan yang diterima Tganu.  
Kita ingat Md said senyap sebab betulkan Stadium runtuh. Maklumlah, duit ada, yang rosak kena baiki. Tapi cam tu la jugak. Buat ratus juta...hangus. Lepas tu nak wat Staidum baru lagi ... 

2 kali bodoh, 2 kali rugi ...  Ni la dia otak samy ... Deyyy berapa kali nak jadi bodoh la orang Ganu ni .. wakakak !!!

Share/Bookmark

4 comments:

hadzim February 11, 2012 at 8:43 AM  

Betul la tu bro...PAS parti ajaran sesat untuk orang yang tidak mahu memahami dan menghayati ajaran Islam. Tuhan mereka pangkat dan kekayaan.

NaBaK FJB February 11, 2012 at 6:59 PM  

xmo la ckp ganu bodo....sy org tganu..ckp mat said bodo xpe...huhuhuhu...sentappp la camni...huhuuuu

Anonymous,  February 13, 2012 at 5:02 AM  

Sy org KL gi kuala terengganu nak tengok stadium yg bumbungny runtuh,n hajat sy trcapai hehe, n keadaan stadium tu klau dpandang dr jauh mmg buruk,aku pun tak tahu nak kata apa klau pilihnraya akan dtg, mreka msh sokong kerajaan yg spesies dnamakn BN n sel dnamakn UMNO.Aku pegi sluruh negara n Malaysia ptut mmbangun 2 kali ganda bkn mcm skrg.

gmu,  February 13, 2012 at 12:55 PM  

Atas nama pembangunan,keselesaan rakyat dan lain-lain lagi kerajaan UMNO-BN dalam cadanganya ingin mengambil tanah2 penduduk (lot tapak rumah)termasuk tanah arwah ayah saya di Kg Durian Burung, K.Trg untuk membuat jalanraya pada tahun 2013. Sekiranya cadangan ini betul2 dilaksanakan kemana arah penduduk2 ini hendak tinggal yang kesemuanya adalah terdiri orang-orang Melayu.
Usahlah hendak bercakap pasal membela orang2 Melayu dan Ketuanan Melayu kalau tanah sekankang kera
pun nak diambil. Doa dan harapan saya biar jatuh UMNO-BN Trg pada PRU 13.

Blog list