Rakan WARTAMAYA

Saturday, February 20, 2010

Umno-BN Tunduk Kepada Pemaju Punca Projek Terbengkalai


Penasihat Ekonomi Selangor, Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan kerajaan Pakatan Rakyat tidak akan berkrompomi dengan kelewatan projek pemulihan perumahan terbengkalai kerana rakyat sudah menunggu terlalu lama.

Beliau mengingatkan rakyat betapa propaganda politik murahan Umno-Barisan Nasional (BN) tidak mampu menukar nasib rakyat miskin terutama orang Melayu yang memerlukan keperluan asas.

“Kalau orang sudah tunggu lima hingga tujuh tahun, tak akan tidak boleh tunggu tujuh hari lagi. Saya boleh kata begitu. Itu satu cara tapi cara kita ialah kalau sudah tunggu tujuh tahun, kami tidak mahu seksa kamu 7 hari lagi. [ lagi ]

"camana aku tak tunduk Tok .. nanti tak dapat duit", kata Leman.
"Hah elok la .. tunduk sampai ke lantai .. senang aku pijak." kata Tok Moh.
Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  February 22, 2010 at 4:00 PM  

...pasai Pemaju tu "depa dan kroni depa", jd macamana nak buat undang2 keras kat depa sendiri? Betoi la UMNO ni Tuhan nanti la..baru depa tau...masa tu, depa menjerit mintak kat Tuhan balik dunia habaq nak bertobat...tapi apa kan daya semuanya dah terlambat!

Blog list