Rakan WARTAMAYA

Monday, February 22, 2010

Pembangkang cipta cerita bohong tutup masalah dalaman


SHAH ALAM: Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar semalam membidas sikap pakatan pembangkang di negeri ini yang sengaja mencipta cerita bohong bagi menutup pergolakan yang berlaku dalam parti sekutu mereka.

Katanya, itu hanya helah mereka untuk mengalih perhatian rakyat sekali gus melupakan masalah dalaman parti mereka yang tidak lagi boleh disembunyikan.

“Inilah helah pembangkang, kalau mereka tidak boleh selesaikan masalah dalaman parti, mereka akan cipta masalah lain. Semua orang tahu kalangan pemimpin Pas di Selangor bergaduh.
[ lagi ]

'pembangkang kat negeri ni' bukan ke gerombolan? .. he he he
Mesti syok sendiri sampai ilang akai ni ... he he he
Share/Bookmark

8 comments:

peatai mud February 22, 2010 at 7:59 AM  

salam.

wei bodohnya. tak tau mana satu kawan mana satu lawan... keh.keh keh

mohd rizalludin February 22, 2010 at 8:09 AM  

aku pun berpikiran yang sama..mamat ni masih belum sedar! dia ingat kat tanjung karang kot

mohd rizalludin February 22, 2010 at 8:09 AM  

aku pun berpikiran yang sama..mamat ni masih belum sedar! dia ingat kat tanjung karang kot

Nangkubai February 22, 2010 at 11:19 AM  

Orang yang selalu buat kerja BOHONG..akan menganggap orang lain akan BERBOHONG seperti apa yang dia buat....Hampehhh

# Boleh linkkan blog wa yang tak seberapa ni bro...TQ

ANUAR February 22, 2010 at 3:02 PM  

harap kepala je besar..akal ciput!!!

Anonymous,  February 22, 2010 at 3:07 PM  

Dato Noh ni dah lupa kot siapa pembangkang kat Selangor? hehehe

Anonymous,  February 22, 2010 at 8:43 PM  

Noh Omar dah masuk air ooiii!!!
Sudah tak waras dah. Buka pekong didada ooiii!!!

Pembangkang di Selangor adalah Umno-BN. Jadi Umno-BN le yang galak mencipta drama sensasi seperti kepala lembu, kepala babi,...dam macam-macam kepala!!!

mio,  February 23, 2010 at 8:10 AM  

betul la ape dia cakap tu... pembangkang kat selangor memang tak leh pakai

Blog list