Rakan WARTAMAYA

Tuesday, January 12, 2010

Alwi dakwa bukti baru penyelewengan PMBK

KOTA BHARU - Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) sekali lagi menjadi tumpuan apabila ada pihak yang mendakwa berlakunya salah guna kuasa dalam pembelian kek untuk Hari Raya Aidilfitri diberikan kepada Menteri Besar dan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) PMBK.

Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri Kelantan, Datuk Md Alwi Che Ahmad berkata, beliau mempunyai bukti resit pembelian kek seberat 10 kilogram setiap enam biji kek, bernilai RM650 sebiji kek, yang diberikan kepada enam pihak termasuk Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Abdul Ariffahmi Abdul Rahman. [ lagi ]

Selangor ada kes rasuah choklat ... he he he
Toyol ... he he he
Share/Bookmark

5 comments:

pisau belati January 12, 2010 at 7:42 AM  

Orang Umno Kelantan sudah rosak hati budi sekarang ini. Sudah busuk hati disebabkan gila kuasa dan menjadi Awang Selamat Najib (Belum dipanggil sudah datang; belum disuruh sudah pergi).
Sudah tidak dapat nak bezakan antara Hadiah, Sedekah dan Rasuah. Semua sudah dianggap rasuah. Tetapi rasuah yang sebenar mereka lakukan tidak pula di anggap rasuah. Yang halal diharamkan,yang haram dihalalkan. Mazahab apa ini? Mazahab hadari!!!

Kita tunggu apa istilah yang mereka akan gunakan untuk meraih undi dengan menggunakan Wang Ikhsan Petronas!!!

ustaz nor amin January 12, 2010 at 10:54 AM  

salam boleh linkkan blog saya di sini, tujuan permohonan saya ialah untuk meluaskan lagi penyebaran artikel saya yang berkaitan dengan dakwah untuk memberikan pendedahan kepada umat, semoga kerjasama anda mendapat ganjaran yang setimpal dari ilahi

mangchikla January 12, 2010 at 2:21 PM  

mende risyuah coklat.... risyuah tempe ade le....

mangchikla January 12, 2010 at 10:33 PM  

Oh ya, terlupa nak ucap supaya sudara dikurniakan ole Allah azza wajjal haji yg Mabrur!!!

sydeen aka saidin January 13, 2010 at 1:14 PM  

dah xder modal... kek pun jadi isu. PAS ni ada plak ada org rasuah terompah kat TGHA.... Awang adek usin apa crita...

Blog list