Rakan WARTAMAYA

Saturday, November 7, 2009

Mampoih pi la depa !


Ada yang menuntut Dr Abdul Aziz memohon maaf kerana didakwa merendahkan-rendahkan seorang ulama Islam, yakni Abdul Hadi. - (sini)

Bila ucapan dibuat oleh Dr Abu Hassan Hasbullah, "Kita kena tahu di kurun apa kita berada. (Zaman) ini bukan abad ke-13,” kali ini disambut tepukan gemuruh, tidak seperti kebiasaan penyokong PAS yang gemar bertakbir.

Dr Aziz Bari lagi berkata .. "Soal label pro-Umno, masuk Umno (yang dikaitkan dengan isu kerajaan perpaduan), ada atau tidak, tuan kena cari sendiri. Kalau tahu Umno cukup jijik pada PAS, yang pergi dekat, buat apa?"

Tambahnya, "Saya tidak kritik peribadinya (Abdul Hadi) sebagai seorang ulama. Siapa saya hendak persoalkan? Saya tidak ada niat langsung,"

"Saya tidak akan sentuh lagi PAS. Saya buat (analisis) MCA pula," katanya lagi.

Tu la Dr.
Tak guna cakap dengan tunggul. Dia nak tenggelam ke, nak timbul ke, kita tengok je la. Kalau PRU13 nanti PAS terbongkang, kita ketawa ramai ramai. Baru padan muka depa. Nak bagi nasihat tak mau dengar. Kalau kritik, depa kata kita orang UMNO.

Mampoihhhh pi la sama depa.
Share/Bookmark

5 comments:

dILA November 7, 2009 at 5:23 PM  

ini agen yahudi yang telah menggunakan statistic & membuat kajian berat sebelah untuk memutarbelit & menipu pemimpin/ ahli PAS yang wala & maksum. pandangan kajian ini mesti ditolak 200% kerana Dr Abu Hassan/ Prof Aziz Bari tidak ada tauliah untuk bercakap hal2 politik. mereka hanyalah ahli akademi yg bekerja dari pejabat yg empuk, tidak tahu penat-lelah pas selama ini.

-----

ps- hangpa tunggulah hukuman dari rakyat kat PR13 nanti...dah berbuih kami rakyat cakap tapi hangpa semua tak peduli, masih lagi macam katak bawah tempurung - PRIMITIF

Tak Bodoh,  November 7, 2009 at 5:36 PM  

PAS ni bodoh. Pi panggil Dr Aziz Bari dengan Abu Hassan tu buat apa? Dia takde kena-mengena dalam parti. Ada ke tiap kali parti lain berseminar , bermesyuarat, buat perhimpunan, EGM , ada panggil orang luar?

Tak Bodoh,  November 7, 2009 at 5:36 PM  

PAS ni bodoh. Pi panggil Dr Aziz Bari dengan Abu Hassan tu buat apa? Dia takde kena-mengena dalam parti. Ada ke tiap kali parti lain berseminar , bermesyuarat, buat perhimpunan, EGM , ada panggil orang luar?

Anonymous,  November 8, 2009 at 1:52 PM  

PAS Terengganu, , SILA TAWAN KEMBALI TERENGGANU... cakap banyak...

Kena kritik sikit suruh orang masuk politik... primitif... aku bukan orang politik tapi... aku ada hak undi yg parti politik nak...

Anonymous,  November 8, 2009 at 3:37 PM  

Assalamualaikum wrt,

Saudaraku semua,
PAS sekarang sedang menuju ke era yang lebih menjanjikan cabaran. Ahlinya tidak boleh claim PAS hanya milik mereka sahaja dan mengenepikan sahaja pandangan dan kritikan dari pihak luar. Kemenangan PAS, insyallah, akan mempengaruhi semua kelompok masyarakat, ahli, bukan ahli, para simpati, pengundi, bukan Islam dan sesiapa sahaja. Jesteru itu, semua pihak adalah berhak untuk menyatakan pandangan & kritikan terhadap PAS. Terimalah dengan lapang dada dan perbetulkan mana2 yang perlu dan jika perlu menjawab, jawablah beserta bukti & hujah dan bukannya menembak (mengkritik balik) membabi buta.
Ini bukan isu gang Terengganu ke, Kelantan ke, Erdogan ke, yahudi ke tapi isu kita BODOH SOMBONG. Berlapang dadalah dan BERPEGANG TEGUHLAH KITA ATAS KEPUTUSAN MUKTAMAR.

Pengundi PAS
Saifudin, Bangi

Blog list